26. joulukuuta 2010

JOulu

Moikka!

Meillä meni joulu oikeen kivasti ja vietettiin sitä ihan perinteisesti kotona sillee että mun enon perhe ja mummi tuli meille aattona syömään. Sit eilinen ja tää päivä on menny ihan rennosti vaan makoillessa ja oikeastaan ei mitään tehdessä. Tosta edellisestä isommasta postauksesta tykättiin ku siinä oli paljon kuvia, ni aattelin nyt tän meijän joulunki ilmaista ihan tällee kuvilla ku ne kertoo kuitenki eniten :)

Eli tässä vähän meijän joulu fiiliksiä :)





Meijän tän vuoden joulukuusi oli vähäsen onneton :sss :D


Mut sen alla oli kivoja lahjoja :)




Muru<3

Käytiin aamupäivällä ( lue noin yheltä ku oltii herätty) naapurissa enolla syömässä (aamupala)riisipuuro ja mä tallustelin sinne tämmösessä asussa. Naama oli mukavan meikitön joten siksi vähän tämmöset hömelöt kuvat.
neule - monki, leggarit - gt, uggit - kiinasta

aamupelleilyt...

Must aina kiva vähäsen ees laittautuu ja pukeutuu ku on vaa joku syy, ja jouluhan on semmonen syy. Joten aattona mulla oli sitten tämmöstä päällä.

Mulla oli toi sama toppi päällä ku mun synttäriasussa. Tässä näkee kivasti miten erilaiset kaks asua yhen perus topin ympärille voi muodostaa :) Toppi siis Vilasta ja hame ite tehty. Aatelin laittaa punaset huulet, ku kynnetki oli punasella, mut hannasin sit loppulta. Must tuntu et se sävy ei oikee ollu oikee mulle koska en tuntenu olooni siin oikee hyväks, sen pitis olla mun mielestä mulle viel pikkasen vaaleempi ja semmonen raikkaampi :)


Tommoseen aika perus meikkiin sit päädyin mut tuntu ainaki ihan omalta :) eikä mun kummipoika+ serkku 3v pelänny mua :D ( ku se välill pelkää mun sotamaalaus meikkejä :///// :D)

Mites teijän joulut meni? Saitteko paljon kivoja lahjoja? :)) Mitäs mieltä ootte mun jouluasuista?

T: Juuulia

2 kommenttia:

  1. Tosi kauniita kuvia! Tosi kiva, kun nyt tullu enemmän kuva postauksia ja muutenkin postauksia useammin, toivottavasti sama jatkuu<3 Rakastuin tohon valkoseen neuleeseen! Mutta joo, vielä hehkutan kuinka ihania nää kuva postaukset on.. Kiitos<3

    VastaaPoista
  2. Joo nyt lomalla onki ollu aikaa paljon enemmän kuvailuun ja on ollu inspiraatiotakin ja varmasti tulee nyt enemmän kuvailtuaki ku näihin on tullu hyvää palautetta :) Tulin tosi hyvälle mielelle kommentistasi kiitos! <3 Yritän pitää samaa tahtia yllä :)) Joo sa toi neule, se on mustakin ihana, ihan lemppari!

    VastaaPoista