18. kesäkuuta 2010

Addicted 2 nails

En päässytkään alkuviikosta laittelemaan uutta postausta kameran muistikortin puuttumisen vuoksi. Enkä saanut samasta syystä otettua asukuviakaan vielä. Näitten puutosten vuoksi aattelin kirjotella mulle toisesta intohimon asiasta, kynsistä!

Kävin tossa keskiviikkona vapaapäivän kunniaksi huoltamassa mun rakennekynnet. Mulla on ollu nää jo varmaa puolisentoista vuotta ja oon niitä aina 3-4 viikon välein käyny huoltamassa ja joka kerta oon vähän erilaiset niistä halunnu :) Tykkään kauheeti valkosesta ranskalaisesta manikyyristä ja sitä yleensä otankin pienillä lisukkeilla kuitenkin. Ennen tätä huoltoa minulla oli ihan pinkit ranskalaiset ja kynsien muoto oli pyöreä ja nyt tuli sitten muutosta näihin molempiin asioihin.


Neliön muotoiset kynnet minulla on melkein aina ollutkin ja olen niistä tykännyt. Nyt muutaman viime kuun kokeilin niitä pyöreitä, mutta näihin oli kyllä taas kiva palata. Harmi kun ei ole kuvaa niistä aikaisemmista kynsistäni koska niissä olisi sitten sen toisen muodon nähnyt. No kuitenkin tälläkertaa laitettiin siis ihan valkoista noihin päihin ja siihen päälle hileita mitkä kyllä näissä kuvissa hieman huonosti näkyvät.


Tarkoitus oli pitää kynnet vaaleina, jotta rusketus ( mikä toivottavasti kohta tulee) korostuisi kauniisti. :) Kun käsien kynnet oli huollettu innostuin sitten samalla laittamaan varpaisiinkin manikyyrit, tosin itse kylläkin. Niistä ei kyllä mitkään maailman hienoimmat tullut, mutta ihan tarpeeksi hyvät. Näyttääpähän kynnet edes hieman siistimmiltä kun käytän varvassandaaleita.

Laitoin isovarpaisiin tuollaiset timantti kukka systeemit, saas nähdä kuinka kauan ne siinä oikein pysyy. Ei varmaan ihan kauheen kauaa :D ku ei oikee oo vielä ihan varvassandaali kelit :s
No niitä odotellessa :)

Tässä oli tämän päivän aiheet, palaillaan :)

-Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti