8. syyskuuta 2012

On repeat


Mooi!

Aika vaan vilistää ohitse ja mä vaan jään ihmettelemään etä mihin se katoaa.. Välillä ois kiva ku sen vois pysäyttää tai ees vähän hidastaa. No mut tämmösten ihanien biisien ajaksi voi ainakin ajatukset ja tekemisen pysäyttää jos ei ihan aikaa kuitenkaan :) 

Oon semmonen et kuuntelen samaa bisiiä aina repeatillä niin kauan kun kyllästyn ja sit en voikkaan kuunnella sitä enää pitkään aikaan. Nyt oon löytänyt uudestaan pari tommosta vanhaa mistä tykkäsin ennen hirveesti. Niitten kuuntelemisesta on mennyt tarpeeks kauan ni voin taas popittaa niitä repeatillä! 









Löytähän sielt pari uudempaakin biisiä!

Hei laitelkaapas teijän lempparibiisejä kehiin, ois kiva saada uutta kuunneltavaa mun repeat listalle. 

Here are couple songs that I'm listening now. I have found couple old songs that I started listening again. I usually always listen one song on repeat and then when I get bored with it I don't listen it at all anymore.. Stupid habit but I always fall in love with song s so easily and deeply that I have to listen it again and again.. What is you favorite song at the moment? :) 

love, Juulia

2 kommenttia:

  1. moikka! koska meet takas lontooseen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mooi :) Oon nyt toistaseksi pysyvästi täällä Suomessa :D Eli toisin sanoen en tiedä. Mullahan se koulu loppu ja täällä alko, mutta veikkaan että tässä viel sinne kyllä takaisin meen jossain vaiheessa. Sen verran siihen kaupunkiin rakastuin :) Tai varmasti käymään meen ihan tässä syksyllä jo! Tai niin ois tarkoitus :)

      Poista