29. lokakuuta 2010

Juttuja juhlaan

-ja miks ei arkeenkin.

Oon ollu kovasti sellasten "juhla" vaatteiden tarpeessa, mitkä ei ois liian juhlavia eikä sit mitenkään liian arkisia. No oon jo pidempään etsiskelly sellasii puseroita tai toppeja joita voisin pitää juhlavammassa tilaisuudessa tai vaikka baarissa farkkujen ja korkkareitten kanssa näyttämättä liian juhlavalta taikka liian arkiselta. No nyt oon ostellu sellasii juttuja mitkä menis hyvin "juhlaan" ja sit voi niitä soveltaa arkeenkin.


Bleiserin Ginasta ostin toissa päivänä ja onhan se päällä vähän sellanen moi olen laivankapteeni fiilis mut must toi on tosi kiva. Ja toi on just sellanen et se on aivan perfekto johonki pikku juhliin mut kyll aattelin tota ihan arkenakin pitää, koska niitä kaikenmoisia juhlia on yleensä loppu peleissä aika vähän, enkä haluu että jää sitten käyttämättä..
Musta clutchi onmyös Ginasta ja toi on niin perus ilta laukku ku vaan voi olla. Ja just sellasta kaipasin kovasti. Superisti plussaa tolle siitä et se on pikkasen isompi ku normisti tollaset iltalaukut. Tonne mahtuu normi puhelimen ja rahojen lisäks vielä vähän meikkejäkin. JEeeeee :D Tohon kuuluu sellanen hopeinen ketju hihna, et sitä voi pitää arkenakin, taas plussaa..
Musta toppi on Veromodasta ja se on IHANA! Se pääs viime viikonloppuna jo päälle, ku olin kavereitten kaa viettämässä iltaa kaupungilla. Toi oli ihan sika kiva just niitten farkkujen ja korkkisten kaa! Ja tietenkään mulla ei ole asu kuvaa siitä asukokonaisuudesta ku tumpelona unohdin kameran kotiin.. no mutta yritettään sitten taas ensi kerralla jos vaikka vihdoin sais tänne sellasta vähän juhlavampaakin asukuvaa :)

Laitan näitä ostos postauksia nyt vähän tälleen aina "aihepiirreittäin" jos niin voi sanoo :D Ku tykkään ite et on mielummin vaikka vähän enemmän postauksia ku yks sellanen kilometri postau, vaikka eihän aina niitä pysty moneen osaan katkomaan. Miellyttääkö ostokset? :)

Kivaa viikonloppua kaikille!

<3 Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti