6. lokakuuta 2010

MAKE-UP

Moikka!

Niinku eilen sanoin ni ostin sillon maanantaina uusia meikkejä. MUlla loppu mun meikkivoide jo joskus kesällä, mutta ku sitä ei sillon tarvinnu ni en sit käyny sitä ostamassakaan. Sillon ois ollu myös ehkä vähän huono ostaa ku olin kuitenki ruskeempi ku nyt (yhyyy oon jo ihan valkonen :'( ) Mun mielestä mitää meikkivoite on tosi ärsyttävä ja hankala ostaa, en oikee osaa kattoo et mikä se väri nyt sit ois oikee ja minkälainen meikkivoide ois yleensäkkään hyvä. En haluu mitää mega peittävää ku mulla on ihan hyvä iho, mut tuun ihan kauheen herkästi punaseks, jos tulee vähänki kuuma, ni sen takii pitis kuitenki jotain olla ( mutta ei meikkivoide oo tohon kuitenkaa mitenkään kauheesti auttanu -.-)



Ostin sit kuitenki jonku ku joku oli saatava niin pääduin sitten tällaseen Maybelinen pure.liquid mineral -tuotteeseen. Oon tota nyt pari päivää käyttäny ja ihan mukavalta on tuntunu, en oikee osaa kummemmin sanoa etttä onks toi joku supermega hyvä tuote mut on ainaki mulla toiminu ihan hyvin :) Eli tyytyväisiä ainakin tähän mennessä ollaan oltu.


Sit shoppailin vähän luomivärejä ku ne tuntuu aina olee jotenki lopussa. En oo mikää kauheen hyvä näitä käyttämään mutta pyrkimys ois nyt sit opetella. Käytän useimmin vaan joko pelkästää ripsarii tai sit rajauksi aj ripsarii ni nää luomarit on yleensä jääny vähän vähemmälle käytölle. No mut lähin nyt sit ostelee näit ihan tost helpoimmast pääst eli ostin tollasen ihan tavallisen vaaleen Maybellinen luomarin. Tossa on ihan pikkasen helmiäistä et se vähän kimaltaa ja toi näyttää kivalta ku laittaa sitä vähän vaa tohon kulmakarvojen alle kulmaluulle. Eli ihan basic juttu vaan :)
Sit ostin tällasen setin mitä oon katellu jo pidemmän aikaa mut nyt sit vast oikeesti sen ostin. JOs oon yleensä käyttäny luomarii ni se on ollu mustaa, ni tällanen hyvä ruskee setti multa puuttu. En oo tota ihan kunnol viel kokeillu vaan tohersin jotain vaa toho yhteen silmää et saisin vähän kuvaa tänne tosta in action. Älkää välittäkö noista ripsistä jotka harottaa joka suuntaan, älkääkä tosta toisen kuvan huonosta väristä joka on värjänny mun kulmakarvan ihan oranssiks?? :o NO mut siis joo ainakin tälleen nopeesti kokeiltuna tykkäsin ja kyllä pitää hieman vielä harjotella :D

Miltäs nää näyttää? Onks teillä kellään näitä tuotteita? Ootteks tykänny? :)

NO mutta näihin kuviin ja tunnelmiin sitten, huomenna pitis saada tänne pitkästä aikaa kunnon asu kuvat :)))

-Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti