31. heinäkuuta 2012

White, pink and little bit print


Hellou!

Löysinpäs muutaman kivan vaatekappaleen mun kaapista eilen ihme kyllä! Kivan asunkin niistä sain luotua mielestäni. Niinhän se näköjään aina menee että kun manaa ettei ole mitään päällepantavaa ni sittenhän niitä löytyy. 

 


Tukka on vähän lomatunnelmissa nyt :D Oon antanut sen vähän levätä tässä viime aikoina, etten oo  kihartanut sitä niin paljon ku yleensä. Eihän se kauheen hyvältä noin näytä, mutta kyllä se mun mielestä näin kesällä menee. Yritän saada sitä vähän parempaan kuntoon ja alan huomata jo vähän eroa, mikä on tosi kiva! Nyt jos se vaan kasvais ja kasvais :D 


pusero+laukku+ballerinat - H&M, hame - ite tehty


Tossahan on nyt vähän yhdistelty luonnon ja kirkkaan valkoista keskenään. Yleensä en siitä niinkään tykkää, että niitä yhdistellään, mutta tossa se mun mielestä toimi, tai ei ollut häiritsevä! 

Löysin ton hameen vähän aika sitten kaappien kätköistä, oon tehny sen tosi kauan aikaa sitten ja se on ihan super hyvä alushame! En oo käyttänyt sitä pitkään aikaan, ku siihen on jostain tullu semmonen tarha mikä ei pesussa lähde, oon miettiny et jos sen värjäis mustaksi ni jos ne tahrat ei sitten näkyis. Mutta tolleen se menee aika hyvin jos siinä on joku päällä. 

Mitäs tykkäätte asusta? :) 

Pahoittelen vähän pomppoilevasta tekstistä ja oudoista lauserakenteista, nyt ei oikeen jaksa enää oikolukea ja korjailla niitä fiksummiks. Oon tässä kesällä tehnyt yhtä hääpukua taas ja nyt alkaa loppukiri ja pieni loppustressikin.. Täytyy yrittää mennä ajoissa nukkumaan niin huomenna taas jaksais paremmin. 

Just yesterday's outfit. What do you think, like it or not? 

-Juulia

3 kommenttia:

  1. Mun mielestä sun hiukset näyttää tosi kivoilta noinkin! Olis kiva nähdä ne joskus ihan suorina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) onhan mulla ihan suoranakin välillä ollut! Vähän vähemminhän mä niitä silleen pidän, mutta kyllä niitäkin on välillä näkynyt :) Hyvä ku aloin ettii täält blogist kuvaa missä mun hiukset silleen olis, ku aattelin et semmonen on ihan juts tässä vähän ajan sisällä ollut, mut eipäs ollutkaan :D Oon kyllä muutamaan otteeseen hiuksia suorana pitänyt ihan tässä kesälläkin mut ei oo näköjään tullu kuvattuu!! luovutin kuvan etsimisen siinä vaiheessa ku olin päässy skrollannu tätä blogia jouluun asti :D hups..

      Poista
  2. Stainless Steel Magnifying Rods | Titanium Arts
    Titanium-Arsenic Rods are our best craft craft in titanium astroneer the world, and graphite titanium babyliss pro a true performance supplier. Made in the titanium chloride USA with titanium exhaust wrap high revlon titanium max edition quality materials that

    VastaaPoista