8. marraskuuta 2010

perus maanantai

Moikka!

Vitsi ku on ollu hulina viikko ja kerranki oikeesti kiireistä :D oon juossu paikasta toiseen ja kaikkee pitäny tehä, eikä kaikkee ees ehtinykkää.. Mut ihan super kivaa on ollu ku on ollu kaikkii vähän erillaisempii juttuja eikä ihan perus arkea!

Olin viime ke NRJ Fashion awardseissa kaverini kutsumana. Oli ihan sika hauska tapahtuma varsinki ku en oo tollasissa ennen ollukkaa. Mut päätin että parin vuoden päästä mun vaatteita esitellään siellä muotinäytöksissä ja tost tulee mulle ihan perus juttu ;D Sain kutsun noihin pippaloihin sille keskiviikkona viiden aikaa ku olin itiksessä pyörimässä ja kaveri ilmotti että haluisinko lähteä tonne et nähtäis tos kuuden jälkee kaupungissa.. Olin sillee et joo kiva varotus aika, mut ku ei mulla ollu siinä oikee muutakaa ni ampasin kotii äkkii vähäse ees laittautuu ja sit vaa nopeesti kaupungille.. Ilma oli aika kaamee ja sen takii mun pikalaittautumisista ei oikee ollu mitää apuu ja hiukset oli ihan kaameet, mut ei se kauheesti tunnelmaa laistanu :)
Noi juhlat järjestettiin Finlandia talolla et sai pukeutuu ihan hienosti, mikä oli tosi kiva juttu ( ja ois ollu vielä kivempi juttu jos oisin ehtiny valita asua vaikka tunnin pidempään) ja jatkot sit Circuksessa.

Tässä vähän kuvia sieltä. Jätin suosiolla niitten muotinäytösten kuvaamiset ammattilaisille ku mun kamerall ei ois hyvii kuvi oikee saanukkaa. Eli noit kuvii voi käydä kattoo sit NRJ:n netti sivuilla :)


Pahoittelen kuvien huonosta laadusta...-.- Vihaan salamaa ja sit ku ottaa kuvii ilman sitä ni niist tulee sit tämösii..


Esitellyssä samalla mun uus takkiviittahärpäke rakkaus <3 Ostin ton viime viikkolla Veromodastaja se sopi mun mielestä just tonne ihan sika hyvin.


Mun hiuksien ei pitis olla noin keltaset vaan se johtuu noist huonoist valoist :s ( tai ainakin niin toivon todella!)

  <3

HIukset oli joo ehkä vähäsen huonosti :// NO mut tunnelma ja fiilis hyvien kavereitten kaa oli kuitenki tosi hyvä ni ei haitannu :P

MItäs tykkäätte mun muutamassa minuutissa valitusta asusta? Oliks teist ketää tuolla myös?:)

Huomenna pääsenki viiiiihdoin taas kampaajalle, ku oon nyt tuskaillu tässä pari viikkoo tän ihan kauheen juurikasvun kaa..

Ja tänää alkaa muuten taas Täykkikset!! Jeejeeee :) Mun lempparisarja <3 Maanantait on nyt taas normaaleja ku tulee huippis ja täykkikset :P

T.Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti