28. marraskuuta 2010

Shoppings

Moikka!

Täss ois nyt vähän kuvii mun viime aikaisista shoppailuista. En oo niitä kauheesti ehtiny esitellä, mut joitain ihan kivojakin löytöjä oon tehny :)


Neule armeija on kasvanu roimasti! Olin viel viikko sit ihan sitä mieltä et en omista yhtään neuletta ja nyt niitä on sit tosi monta :D innostuin ehkä vähän liikaaki mut onpahan koko talveks nyt sit neuleita :) Mangosta kaks ja Monkista kolme, kaks samanlaista mut eriväriset ja yks vähän tommonen erillainen palmikkokuvioinen.

Sit kävin pitkästä aikaa Glitterissä ja löysinki kaks tommosta kaksisormisormusta. Yleensä aina missaan noi, nään jollain jonku kivan ja sit ku meen kattoo ittelleni semmost ni ne on usein jo menny ni nyt ostin sit noi molemmat ku siel kerranki oli :)

H&M:stä löysin eilen ittelleni uudet mustat farkut. Noi oli kivat ku ne on vähän semmoset wetlook-tyyliset. Ostin vast tänä syksynä tomoset melkee samanlaiset mut ihan tavalliset farkkukankaiset ja ostin ne ilmeisesti liian isona ku niit ei voi yhtän käyttää, ku ne lörpsähtää heti ku käyttää vähänki aikaa... Sit löysin kans hm:stä tollasen söpön punasen pitsi jakun. Oon jotenki tykästyny tohon kirkkaan punaseen kummasti.. :)

Sit teetätin ittelleni tutun koruliiikkeessä tommosen hopeisen Juulia tekstin enkä oo ihan varma et mitä siitä nyt sit tekisinkään. Ku alkuperäisen suunniteman mukaan mun piti tehä siitä sit käsikoru mut nyt en ookkaa enää ihan niin varma ku mua on alkanu viehättää toi myös kaulakoruna.. Mitäs mieltä ootte käsi- vai kaulakoru?

Mulla on viikonloppu mennyt aika normaaleissä tunnelmissa eikä mitään kummempaa oo oikeestaan tapahtunu. Oon ihmeellisesti ollu tosi poikki nyt viime ajat ja on ollu vähän semmonen fiilis et oisin tulossa kipeeks, ja en todellakaan sais nyt tulla! No pitää yrittää ottaa iisiti ku ens vklp on sit mun yo/valmistujaisjuhla :)))

No mut mites teijän viikonloppu on menny? :) Mitäs ostoksista tykkäätte?


Terkuin, Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti