16. lokakuuta 2011

Sunday.

Moikka murut!

Sori taas tää spontaani hiljaisuus täällä, mut mull on kertynyt aika paljon koulujuttuja tehtäväksi nyt ku olin kuitenkin aika paljon poissa ja oon niitä yrittäny tehdä.. Huom yrittänyt.. On ollu vähän jotenki ärsyttävää olla taas takas arjessa, eikä oikee jaksais millään keskittyy mihinkään :D

Mulle toi kisaviikko oli tosi kiva, vaikkakin ihan älyttömän rankka, mut oli niin kiva olla noitten meijän maajoukkuelaisten kanssa ku siellä on muutaman ihan todella ihana tyyppi ja oli kiva nähän mun opettajaa ja puhuu suomee ja kaikkee.. Tää on kyllä varmaan ihan normaalia, ku ennen kun noi kisat alko ni olin niin innoissani kaikesta tästä uudesta, koulusta jne., mut nyt on sit jo vähän se into tasaantunut :D Tykkään edelleen ihan todella paljon tosta, mut nyt ehkä tää kauhee stressi, mikä on päällä ni vähän laskee sitä intoa :s

Mun pitää piirtää tosi paljon juttuja huomiseks ja sit mun pitää ens viikolla käydä ottelee paljon kuvia meijän valokuvaustunneille ja kirjotella kaiken näköisiä tekstejä muille tunneille... Paljon on tehtävää siis ja siks on ollu nyt vähän hiljaista täälläkin, ku ei oo oikeen ollu aikaa ja ku oon ollu vaan himassa tekemässä näitä juttuja ni ei oo ollu myöskään postausaiheita juurikaan..:s

Tulin just kaupungilta, ku mun piti käydä ostelemassa vähän tarvikkeita et saan kaikkia noita juttuja piirreltyä ja nyt tuli vähän enemmän semmonen olo et haluu päästä niitä kokeilemaan ja piirtelemään, mikä on vaan hyvä! Tuleepahan vähän lisää intoa tähän! Miten niin välineurheilija :DD Tänään pitäis piirtää 15 sivua täyteen sketchbookissa ja pari A2 kokosta paperia täyteen juttua myös, joten tän pidemmittä puheitta taidankin alkaa työstämään niitä nyt! :)

Kunhan saan noi tehtyä ni sit voin palata taas tänne vähän enemmän, nyt yritän pysytellä poissa et saisin ne tehtyä!

Yritin laittaa teille kuvia noista mun kisoista mut se ei jostain syystä onnistunut, ku yritin niitä yheltä nettisivulta laittaa :s Täytyy tapella sen kanssa vielä tässä joku päivä, mut nyt ei ollu aikaa, ni tuli vaan tämmönen teksti ilman kuvia.. Mut ens viikolla laitan joku päivä ihan kunnolla kuvia sieltä ja yritän jostain löytää käsiini myös kuvan siitä ihan valmiista työstä ni näätte mimmonen siitä tuli :)

Kivaa sunnuntaita!

Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti