17. joulukuuta 2011

Kiva päivä

Moikka ihanat!

Mulla oli eilen niin mukava päivä! Se alko ihan tavallisesti töillä. Oon tehny nyt tällä viikolla to, pe ja tänään vuoroja tonne mun vanhaan työpaikkaan ja teen tulevilla viikoilla kans muutimia. Mutta siis sitten töitten jälkeen kävin nopsaa kotona ja lähdin kampaajalle. Pitästä aikaa pääsin vähän laitattamaan näitä hiuksia ja kivat tuli! :) Kiitos taas Tiina!




Sit näin mun serkkua pitästä aikaa ja päätettiin et tehään jotain vähän semmosta mitä ei ihan yleensä tuu tehtyä. Mentiin hohtominigolfaa :)






Toi oli just hauskaa vaikkei nyt muuten kauheesti poikkee tavallisesta minigolffista :)

Toi oli siis Flamingossa ja käytiin sitten sen jälkeen syömässä yhessä Italialaisessa siinä. Söin niiin hyvää salaattia, mutta olin kyllä sen jälkeen niin täynnä kun vaan voi olla :D
Päädyttiin vielä ton jälkeen sitten vähäks aikaan Tivoliin tanssimaan.
Oli tosi kiva ilta kyllä!! :)

Tämmöisessä asussa olin eilen liikkeellä. Otin nää kuvat tänään ku samassa asussa oli tänään myös töissä ni kuvat siis tältä päivältä :)




Niinkuin näkyy niin en ollut hirveesti varautunut mihinkään baari reissuun niin asukaan ei ollu tmikää ihmeellinen :D Noh tykkäsin siitä silti :)

Mitäs tykkäätte asusta? Ootteko käyny koklaamassa tota hohtominigolfia? :)


T:Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti