1. joulukuuta 2011

Uusia meikkejä

Niinkun taisin tossa jo vähän aika sitten ihmetellä niin miks ne meikit aina loppuu samaan aikaan? Multa on loppunu tosi moni juttu tässä kuukauden sisällä ja piti nyt sit ostaa monia uusia juttuja samalla kerralla. Onneks mulla on ollut noita matkustamisia tässä nyt vähänsen niin sain ostettua vähän juttuja lentokentältä!


Mac Mineralize skinfinish natural powder, medium plus
Mac bronzing powder, golden
Laura Mercier tinted moisturizer, warm radiance


Kyselin teiltä silloin apua tommosen ihonsävynheleyttäjän etsinnässä, ku mun se rakkaustuote Lumenelta oli loppunut eikä sitä talviaikaan saa. No sit törmäisin tämmöiseen Laure Mercierin tuotteeseen mikä on hyvin samanlainen kuin tuo Lumenen tuote ja löysin sille siis korvaajan! Ostin sen täältä John Lewisin meikkiosastolta, mikään halvin mahdollinen tuote se ei ollut, mutta tuubi on aika iso, joten toivon sen kestävän pitkään! Ja uskonkin sen kestävän, koska sitä ei tartte paljoa laittaa ja saa tosi hyvän hehkun kasvoille. Voin todella lämpimästi suositella tätä niille ketkä tosta Lumenen heleyttäjästä tykkäs ja on saman ongelman partaalla kun mä olin ennen tätä :)

Sit mulla loppu puuteri ja jouduin olemaan jonkin aikaa ihan ilman ku en oikee löytänyt hyvää, eikä ollu kauheesti aikaa kierrellä kauppoja etsimässä. Käytin ennen Lumenen irtopuuteria, missä ei ollu mitään pigmenttiä ja tykkäsin siitä ihan sikana ja etsin saman tyyppistä tuotetta. Olin päättänyt puuterin ostaa lentokentältä, halvempien hintojen toivossa ja sit päädyin Heatrowlla pyörimään Macin pisteelle. Heillä ei ollut tommosta irtopuuteria mitä oisin kaivannut, mutta tommoinen tavallinen mineraalipuuteri löytyi joten nappasin sen mukaan. Siellä oli tosi kiva asioida, kun oli kivat myyjät mitkä auttoivat ja tuntuivat todella tietävän tuotteista.

Samaisesta paikasta lähti sitten mukaan uusi aurinkopuuteri koska tämänkin edeltäjä oli loppumassa. Mulla oli tätä ennen IsaDoran yksilö, minkä ostiin kaaaaauan sitten ja se on ihan hirveen kauan kestänyt! Vaikka oon siitä hirveesti tykännyt niin oli kiva kokeilla jotain uutta ja myyjien opastuksella päädyin tähän yksilöön.

Nyt pitäis taas meikkejä riittää vähän aikaa, kunnes ne taas sitten kaikki yhtäaikaa loppuu :D Mut ai että ku oli vaikeeta olla ilman puuteria sen viikon mitä olin :D Kyllä sitä näistä perustuotteista tosi riippuvaiseks tulee!:)

Onkos teillä kokemuksia näistä tuotteista?:)

Why it is that all makeups always runs out at the same time? While ago I had to buy a new powder, bronze and illuminating moisturizer. Mac products I bought from Heathrow airport and Laura Merciers moisturizer from John Lewis.
DO you have any experience with these products? :)

xx Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti