6. marraskuuta 2011

My new baby

Moikka!

Mull on maailman ihanimmat vanhemmat!! Sain eilen uuden kameran! Ihan totaalisena yllätyksenä :) Tää oli lahja mun kisamenestysestä, maailman 5. parhaalle ompelijalle :))







Kyseessä on siis Nikonin D3100 kamera, AF-S DX Zoom-Nikkor 18-55mm linsiillä :) ( pahoittelen ihan mielettömäti jos merkkasin nää jotenki väärin, ja korjatkaa jos laitoin,  oon todellakin aloittelija viel..)

Toittavasti mun kuvien laatu täälläkin nyt vähän paranee, mutta bear with me vähän aikaa alussa, koska kestää kuitenkin vähän aikaa ennen ku opin kaikki säädöt yms :))

Mut oon niin innoissani kyllä! Saan nyt koulussakin valokuvaustunnilla vähän parempia kuviaaa :))))
Hymy on korvissa! Ei voi muuta sanoa ku viel kiitti äiti ja isiiii!!

Kellään kokemuksia tästä kamerasta? Jotain vinkkejä antaa?:)) 


<3 Juulia

6 kommenttia:

  1. vau :) mulle kans joku vois lahjottaa tommosen!

    VastaaPoista
  2. :)) Nyt on silleen hyvä aika vuodesta etä voi kirjoittaa joulupukille jos se vois lahjoittaa ;D

    VastaaPoista
  3. Mulla on toi sama kamera:) ollu jo melkein vuoden kyllä, mutta en koskaan oo kunnolla kerinny opiskelee sen käyttöä, koska mun sisko on varastanu sen! vaikka jitain kyllä osaan..:) mut mitään vinkkejä ei oikeestaan oo..:D paitsi et tarvis uuden/uusia objektiiveja koska tossa on lyhyt zoomi niin ei monissakaan tilanteissa oo hyvä..

    VastaaPoista
  4. Hei tosi kiva kuulla mielipiteitä!:)) Kiitos niistä! Katsotaan miten mä opin tota sitten käyttämään :D

    VastaaPoista
  5. oon ehkä saamassa ton kameran, nii kerro onko hyvä :-)

    VastaaPoista
  6. Joo raportoin sitten varmasti:) ja kuvathan kaikki tästä eteenpäin on sillä otettuja ellei toisin mainita :)

    VastaaPoista