11. toukokuuta 2012

Farkkua ja maksia


Moikkelis!

Täällä paistaa aurinko edelleen, jeee! Tiiän nää mun postaukset on ollu vähän yksipuoleisia kun puhutaan vaan säästä koko ajan, mutta tällä hetkellä se ja kesän odottaminen on eniten mielessä :P

Muistatteko kun viime la kävin siellä Portobello roadilla, ostin tän jutun ja valitin etten saanu otettua asusta kuvaa kun kastuin? No tänään laitoin sitten saman asun päälle ja sainpas kuvat napsastua :)
Nää on nyt kyllä otettu pokkarilla koska mun järkkäristä on akku loppunut, laturi jäi Suomeen ja isi lähetti mulle vahingossa väärän laturin :s Onneks mun kaverilla on sama kamera ni saan sen laturia vähän lainaan että saan ton kameran kuvaus kuntoon maanantaita varten ;)


pusero+hame+vyö - Gina tricot, farkkutakki - Mango, aurinkolasit - Zara 


Muistatteko tän asun viime kesältä? Sain aika paljon palautetta silloin ja sitten noitten vuoden asujen yhteydessä tosta hameesta, siitä tykättiin paljon. Toi on mun ensimmäinen, ja toistaiseksi ainoa maksihame, minkä omistan. En oo osannu sitä kauheen usein vieläkään käyttää vaikka siitä kovasti tykkäänkin. Tällä kertaa yritin yhdistää sitä vähän eri tavalla kuin viimeksi, vaikkakin ainahan noi saman tyylisiä on ku ei sitä omista mieltymyksistä oikeen mihinkään pääse :)  



Koska laatu ei pokkarilla otetuissa kuvissa ihan yhtä hyvä ole kuin järkkärillä otetuissa (vaikka rakastankin mun pokkaria), niin päätin vähän muokkailla näitä niin kuin kaikki varmasti huomaavat :D Pahoittelen niille ketkä ei tämmöisistä muokkailuista tykkää, mutta mun mielestä nää oli ihan hauskoja, vähän erilaista välillä. Eihän noi todellakaan mitään ihmeellisiä ole, mutta vähän jotain kuitenkin.


Mitäs mieltä ootte asusta? Entä muokkauksista?

Super ihanaa viikonloppua kaikille!!

Another school outfit, I liked it a lot and this is actually a second time when I wore it. Last saturday I had this on when I went to city, but I couldn't get any pics and today I decided to wore it again and got some pics! I took these with my smaller camera so that's why to quality isn't that good.. But hope u like the pics anyway! What do u think about the outfit?:) Liking the maxi trend?

xx Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti