16. kesäkuuta 2012

Kotona

Moikka! Elossa ja Suomessa ollaan! Tällä hetkellä oon nyt mökillä rentoutumassa ja tekemässä "ei mitään".. Ja huomenna sitten palataan vähän normaalimpaan arkeen, tai jos semmoista normaalia arkea mulla onkaan :) Tultiin tänne, koska huomenna on mun pikku serkun rippijuhlat. Saatte sitten paljon mökki/luontokuvia ja varmasti jotain myös itse juhlista.




Tämmöisen ihanan tavaramäärän kanssa eilen Suomeen raahauduin. Olipas muuten matka.. Ei tartte taas vähään aikaan matkustaa/muuttaa, ei oo ihan mun lempipuuhaa toi pakkaaminen. Jouduin eilen vielä tulla Tukholman kautta ni kesti vielä pidempään ja olin vasta joskus 1 maissa kotona. Huomisiin! I'm home and I'm alive :D Surviveved my flights yesterday, it wasnt really pleasant, but I made it! Xx Juulia

2 kommenttia:

  1. Onhan tossa jo ihan kivasti tavaraa=D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo kyllähän sitä oli :D ja kun samanlaisen satsin oli jo kerran tuonu :D

      Poista