3. kesäkuuta 2012

New sweater!

Moikka!

Laiska bloggaaja täällä ilmoittautuu! Oon ollut kotona nyt muutaman päivän ja tuntuu etten oo saanu oikeen mitään aikaseks.. Oon nähny kavereita kyllä, mutta muuten oon ollut hyvin laiskalla tuulella.. Noh ehkä mä kohta saan ryhdistäydyttyä! Ja onhan tääkin jo edistystä että oon tätä kirjoittamassa!

Sain perjantaina napsastua asukuvia muutaman. Oon tässä kyseisessä asussa hengaillu sekä eilen että sillon perjantaina ja täytyy kyllä sanoa että tykkään asusta ihan hirmusti! 


Näissä kuvissa se ei jotenki näytä ihan niin kivalta kun livena valitettavasti. Mut asun perustana oli toi uusi iiiiiihana neule, minkä ostin toissa viikolla Zarasta! En oo tän vuoden aikana ostellu vaatteita juuri ollenkaan vaikka olenkin asunut niiden luvatussa kaupungissa, Lontoossa.. Opiskelija budjetilla ei oo samalla tavalla pystynyt shoppailemaan kuin aikaisemmin Suomessa kun oon aina tehnyt töitä. Mut nyt on ollu kiva ku on oppinut arvostaa paljon enemmän sitten niitä uusia juttuja, ja niitä tulee mietittyä paljon enemmän ja ostettua sitten semmosia juttuja vain mitä todella rakastaa.



Näissä kuvissa se ei jotenki näytä ihan niin kivalta kun livena valitettavasti. Mut asun perustana oli toi uusi iiiiiihana neule, minkä ostin toissa viikolla Zarasta! En oo tän vuoden aikana ostellu vaatteita juuri ollenkaan vaikka olenkin asunut niiden luvatussa kaupungissa, Lontoossa.. Opiskelija budjetilla ei oo samalla tavalla pystynyt shoppailemaan kuin aikaisemmin Suomessa kun oon aina tehnyt töitä. Mut nyt on ollu kiva ku on oppinut arvostaa paljon enemmän sitten niitä uusia juttuja, ja niitä tulee mietittyä paljon enemmän ja ostettua sitten semmosia juttuja vain mitä todella rakastaa.




Tää pusero on nyt mun lemppari kesävaate! Se on ihanan värinen, mallinen ja matsku on myös aivan ihana. Epäsymmetrinen helma on kiva lisä tohon muuten aika perus malliin. Olin ensin vähän huolissani tosta väristä, mietin että miltä se mun vaaleeta tukkaa vastaan näyttää ( tai lähinnä korostaako se mun blondin keltasuutta), mutta kaverini lupasivat että se näyttää hyvältä ni sit ihastuin siihen itsekkin. Etenkin vähän ruskettunutta ihoa vasten toi näyttää erityisen kivalta!


Mikäs tois paremmin esille uutta neuletta ja tekis asusta oikeen kivan, kuin lemppari vaatteet, vaaleet farkut, valkonen toppi ja mustat nilkkurit, kaikki kuuluvat ehdottomasti vaatekkaappini lempituotteisiin. Käytin tota puseroa tänään leggareitten kanssa ja musta se näytti silleenkin tosi kivalta! Yritän joku päivä kuvata sitäkin asua vähän. En malta oottaa että tulee kesäisemmät ilmat tänne Suomeenkin että voin pitää tota puseroa shortsien ja biksujen kanssa. 




Sitten vaan hiukset kiharalle ja perus meikit naamaan. En pakannut nyt mukaan kauheesti mitään asusteita joten korut jäi vähän vähälle. Kellon oisin halunnut tohon vielä lisätä, ehkä ens kerralla sitten. 

Mitäs tykkäätte uudesta neuleesta? Entäs koko asusta? :) 

Nyt mä toivon että saisin vähän piristyttyä ja karistettua tän laiskuuden pois, ku tehtävää ois! Vois mennä vaikka laittelemaan vaatteita mun uuteen vaatekkaappiin mikä käytiin tänään Ikeasta ostamassa..

My outfit from Friday and yesterday. I wore first time my new sweater that I bought from Zara. It's so pretty and summery. I haven't bought that many clothes during this year in London and it's weird because in London there is so nice shopping places. But in student budget you have to think about what to by and when, it hasn't been easy, but i have learned to appreciate things when I actually can buy them, and they feel so much more special then! :) 

xx Juulia

2 kommenttia: