20. elokuuta 2010

ELOSSA

Moikka!
Onki ollu tällanen sponttaani blogitauko tässä, mutta nyt oon back in action, vaik ei mull tälläkertaa oikeestaa mitää erityist kirjotettavaa tai kuvii ookkaa.. Oon ollu viimepäivät kipee. Oon allerginen koirille, mut en juuri koskaan sa niistä minkäänlaisia allergisia reaktioita, ku eihän meillä sit vois koiraa ees olla, mut mun kampaajan koirat on suurio poikkeus. Olin maanataina siis laitattamassa hiuksia ja sain taas kauheat reaktiot niistä hänen koirista vaikka otin allergia lääkkeitä.. Ja luultavasti ton kohtauksen seurauksena olin tiistaina aivan kuollut, varmaa oli kuumetta ja tosi nuha ja kaikkee.. Muts on tosi outoo miten voin jostain koirista saada noin suuren reaktion et tuun ihan kunnolla kipeeks ja sit toisaalta esim. meijän koira ei vaikuta muhun mitenkään... Kai niillä on jotenki niin erilainen se karva tai jotain mikä vaikuttaa.

No mut täs postaukses ei oikeestaa oo kauheesti järkee, mut viikonloppuna lupaan ottaa asukuvia ku ainakin huomenna ois tarkotus ulos lähteä eikä täällä oo mun party asuja paljoo yhtään ees näkyny :) Must on aina super kiva laittautuu vähän enemmän ni ihmettelen et en oo saanu niist sit otettuu asukuvii mitä ois voinu julkasta.. NO kuten oon sanonu ni se asukuvien ottaminen ei tuu vieläkään ihan rutiinila, mut ehkä se tästä :)

Hyvää viikonloppua kaikille!!

-Juulia

2 kommenttia:

  1. Onks sulla koira? : o Kuvia siitä johonkin postaukseen! :)

    VastaaPoista
  2. Joo onhan mulla :) joo pitää otella siitä kuvia C: kyll joissain postauksissa Cindy on tainnu vilahtaa mut aika ohi mennen.. täytyyki tehä sille varmaan ihan oma postaus :P

    VastaaPoista