15. elokuuta 2010

pakko saada syksylle n. 2

Nonniin nyt tulee syys vaate jatko-osa :) Must on kauheen kiva tehä tällasia ja innostun yleensä ihan liikaa ja sen takii nää vie kauheesti aikaa. Innostun selailee niin paljo noit nettikauppoi ja siin on aina pienet riskinsä et sielt sit lähtee ostoskoriin vähän liikaaki kaikkee aina :D no oon tähän mennessä ainaki pystyny hillitsee itteni hyvin.

En saanu tätä ihan vielä päätökseen kuitenkaa vaan jatkoa ois vielä tulossa, kuten sanoin innostuin.. Mutta nyt ois vuorossa housut ja neuleet mitä kattelen et mun vaatekaappi vielä tarttis syssymmälle..


Tykkään farkuista ihan sikana ja oon aika housu ihminen vaikkakin legginsejä on tullut viime aikoina käytettyy aikalailla. En oo omistanu sellasia täydellisiä farkkuja ja se on aika paljonkin karsinu niitten käyttöä. Jotta farkut näyttäis hyvältä niin tarttee niitten olla täydellisesti istuvat, ja nyt vihdoin oon sellaset ittellenikin löytänyt :) Nuo kollaasin vasemmanpuoleiset farkut H&M:n nettikaupasta ittelleni tossa muutama viikko sitten klikkailin ja oon siis super tyytyväinen. En oo ollu farkkujen istuvuuteen pitkään aikaan näin tyytyväinen. Mut tietenkään ihan yhet farkut ei vaan riitä vaan pitää olla useemman mallisia ja värisiä. Yhet vähän rennommat, yhet asiallisemmat, ja sit nyt oon innostunu noista chinoista ( joo tiiän tuun vähän jäljessä tän kanssa) ja sit tollasista sinisistä kangas housuista. Et muutamat noista haluamistani vaatekappaleista multa jo löytyykin mutta muutama uupuu, sellaisia metsästämään siis!

Sit ne neuleet mitä himoitsen tällähetkellä :P Oon viel sillee kesäsissä tunnelmissa et kaikki noi värit on aikalailla tollasia nuden sävyjä :) Se musta ja muut tummat sävyt tulee sit viel talvemmal kehii mukaan... Oon aika hurahtanu tähä over size muotiin.. se on vaa niin mukavaa, ku ei tartte miettii et joku kiristäis tai jotain muuta. Se ei oo ehkä paras tyyli mun vartalomallille mut ihan sama :D pääasia et on mukava olla ja näyttää ees jotenki siedettävältä. Nyt nää neuleet on kans viel tollasia semi ohuita, ku en oikeestaa ihan kauheen paksuista neuleista ees tykkääkkää, ku ne kans jotenki kauheesti suurentaa.. Oon jotenki totaalisesti kasvanu yli huppareista ( nyt ku sanon näin ni ostan jonku sellasen ens viikolla...) ne tuntuu niin ala- ja yläaste jutuilta ku sillon niitä niin paljon käytinki.. joten niitä ei tuu varmaa mitenkää kauheesti täällä näkemään vaan noita neuleita senkin edestä :)
Kuvat on otettu H&M:n, Gina tricotin ja Bubbleroomin nettisivuilta.

Tällaisia tälläerää, jatkan tätä viel ainaki asusteiden osalta vielä ehkä tossa joku päivä, mut sit ois se ois varmaan siinä :) Mitäs tykkäätte näistä vaatteista? Onks teillä samoja ostoslistalla?

Terkuin Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti