26. kesäkuuta 2011

Erilainen jussi

Moikka!

Tänään kotiuduin juhannuksen vietosta ja voin sanoa että oli hieman erilainen juhannus mitä oon yleensä viettänyt! Normisti oon ollu vaa rauhassa mökillä, mut tänä vuonna meil oli vähän eri suunnitelmat.. Mulla omassa kamerassa ei oo yhtään kuvia, mutta saan semmoisia serkun kamerasta toivottavasti mahdollisimman pian, ni vois sit kattoo jos tännekin ois jotain julkaisu kelpoisia yksilöitä :) Joten siihen asti mennään vielä näillä weheartit.com :sta poimituilla teemaan liittyvillä kuvilla.

Tänä juhannuksena tuli tehtyy paljon semmosia juttuja mitä en oo koskaan enne tehny mm...

 ...olin ekaa kertaa festareilla..

 
... käytiin Hangossa baarissa...

... ajoin lähemmäs 700km muutaman päivän sisällä...


... saatiin ängettyä 4 tyttöä tavaroineen pieneen n. kahden hengen autoon...

... olin keikalla ihan eturivissä...


... korjasin hieman rikkinäistä telttan teipin avulla...


... käytiin testaamassa festarialueen suihkut (eli siis järvivesi suihkuja!)...

... näin kun joku yrittää grillata kanafileepihvejä tikussa nuotiolla ( Ellu ja Ellun kanat!)

Mitäköhän vielä? Kaikkee tommosta uutta tuli koettua! Oli ihan super kivaa ja hauskaa, vaikkei säät ihan meitä aina suosinutkaan, mutta voin silti kyllä myöntää, etten ihan mikään festari tyyppi oo..

Minkäslaisissa merkeissä teijän juhannus sujui? :)

T:Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti