18. kesäkuuta 2011

Sequins and beads

Moikka!

Tällä bloggarilla on ollu tänään tosi pitkä päivä ja väsymystaso alkaa olla tässä vaiheessa iltaa todella suuri.. Lähdettiin siskon kanssa aamulla jo vähän kasin jälkeen kotoota suuntana Valtterin kirppis. Kirppistelyn jälkee mentii kaupungille kauppoihin vielä vähän matkaan ja sitten kiinalaisen kautta kotiin syömään noutoruokaa :) namnam! Sit lähettiin päivemällä rippijuhliin tuttava perheen luo ja tätä asua halusinkin tulla teille nyt vähän näyttämään tästä väsymyksestä huolimatta.


Mull tuli kauhee kriisi tän asun kanssa, ku saatiin toi kutsu vasta viime ke, ja oon tottunu tän tyyppisiin juhliin tehä ite aina jonku mekon, mut nyt ei ollu aikaa semmoiseen ni piti ottaa käyttöön plan B. No ei sitäkään oikeestaan ollut, eli omasta vaatekaapista ei oikeen mitään inspaavaa löytynyt niin piti käydä vähän tekemässä viime hetken ostoksia.. 


Farkut, toppi ja pikku clutch on uusia tänään hankittuja juttuja. Kattelin tota toppia viime viikolla jo Selected femmen myymälässä mut en sitä sillon vielä ostanu. Siitä lähtien se on kummitellut mun mielessä ja kun näin niitä silloin myös pidempänä, mekko versiona ni aattelin että siinäpä mulle hyvä rippijuhlamekko, ainakin hyvä syy ostaa uus se;) No sit se mekko ei kuitenkaan ihan natsannu, vaan toi toppi näytti musta kivemmalta ja aattelin et on joka tapauksessa käytännöllisempi joten toi lähti mukaan :)


Farkut on kans uudet, tarttin tommoset tummat, vähän siistimmän näköiset farkut ( eli semmoset missä ei oo mitää kulutuksia), ku noi käy tosi kivasti vähän juhlavammassakin tilaisuudessa. Löydän jotenki tosi huonosti mitään kivoja farkkuja, ja uskon ja tiedän ettei tää todellakaan oo vaan mun ongelma, ja ku kaveri vinkkas noista Onlyn farkuista, ni pitihän ne käydä tsekaamassa. Tosi kivat täytyy myöntää! :) Ja täytyy myöntää myös se että laitoin varaukseen myös muutaman muun värin...


Toi takki/jakku/mikälie on vanha, mut oon löytänyt sen kätevyyden ja ihanuuden tässä ihan vasta tän kevään aikana! Toi ehti olla varmaan joku puol vuotta mun kaapissa hintalapun kanssa, ennenku nyt oon ottanut sen käyttöön.. And I love it now!

farkut - ONLY, paita - Selected femme, jakku - Vero moda, kengät - Bianco, laukku - Gina tricot(kirppis)

Paita jo ihan ryppynen tosi kiva.. Mut siis toi oli ihan tommosen tavallisen mallinen ja vähän juhlavamman siitä teki noi pääntien paljetit ja helmet :) Kattelin tota myös sinisenä, mut päädyin kuitenki tohon valkoiseen, ku on toi vaa jotenki niin ihanan raikas!


Sitten vielä tää mun uutuus clutchini, jota rakastan syvästi! Bongasin on tänään kirppikseltä ja maksoin siitä suolaat 1,5 € :s Se oli sillee mun mielest aika paljon tosta ku toi vetska vähän takkuili ja tos oli jonki verran naarmuja, mut en vaan voinu jättää sitä siihen pöydälle, ku toi oli vaa niin täydellinen! Just sopivan kokoinen, mahtuu puhelin, kamera, puuteri ja pikku lompakko, mut silti kätevän pieni :) mi laiks!

Tämmöisen päivän oon viettänyt tänään tämmöisessä asussa :)

Mitäs teijän viikonloppuun kuuluu? Entäs mitäs mieltä ootte mun asusta ja uusista vaatteista? :) 

Loput uudet ostokset esittelen varmaankin huomenna.

T:Juulia

2 kommenttia: