27. kesäkuuta 2011

Kukkapaita

Mooi!

Mun festarityyli ei ollu mitenkään kauheen ihmeellistä ja sen takia mitään asukuvia ei tullut otettua.. Lauantaina kastuttiin sen verran että sen jälkeen oli pakko miettiä vain ja ainoastaan sitä miten tarkeni ja mitkä vaateet on kuivia..

Mutta lähtöasun sain ikuistettua näinkin laaduikkailla peilikuvilla, sama asu toimi myöskin Hangon baarireissun asuna.


Vähän on napa näkyy naapurin pojat nauraa fiilis tossa paidassa, mutta tykkäsin siitä kuiteskin kovasti!

Paita+laukku - Vila, farkut - Zara, vyö - Marc O'Polo, kengät - Aldo, huivi - kirppis 


Sillon joskus ku olin pienempi ja tommoset napa paidat oli tosi muodikkaita ja kaikki puserot oli tosi lyhyitä, ni mun mummo aina mainitsi siitä ku näki tyttöjä joilla oli päällä tyylii lapaset ja tommonen lyhyt paita.. Sen mielestä se ei oikee ollu fiksu kombo, tai et siin ei oikee ollu järkeä :D No veikkaan et se aattelis samaa tästä mun paksu kaulaliina+lyhyt pusero yhdistelmästä :D


Käteen iskin vielä muutaman tommosen semi uuden rannekorun Glitteristä. Noitten niin syötävän ihanien värine vuoks noi ostin :)

Mitäs mieltä te ootte tosta puseroiden lyhenemisestä jälleen? Entäs tosta mun asusta?:) Ite kyllä tykkäsin ja oli tosi mukavaa olla tommosella vähän löysemmällä paidalla :)

Terkuin Juulia

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva toi paita, tosin miinusta annan tosta lyhyydestä. Tollasille laihoille ihmisille kuten sinä nyt menee vielä, mut voi kammotus kun joku lihava tollaseen päälleen pistää. Tosiaan mun päällä ei tollasta tulla näkemään vaikka tohon paitaan ihastuinkin!

    VastaaPoista
  2. No kyllä muakin aikalailla ahdisti et vilkkuuks ne jenkkikset nyt koko aika, mut toi ku oli sen verran levee malli, et se laskeutu aika kivasti alas, eikä napakaan näkynyt kun sillon jos nosti käsiä vähän ylemmäs :) Kyllä muakin ne semmoset kireet "napapaidat" kammottaa, ku niissä just kaikki tursuu ja pursuu! Mutta kiitos kommentista :))

    VastaaPoista