8. heinäkuuta 2010

Huh hellettä!!

Heissan! Nyt on lyhyt loma takana ja aika palata töihin.. Oli niiin ihanaa olla mökillä piiitkästä aikaa! Oon viettänyt perheemme mökillä Lappeenrannassa kaikki lapsuuden kesäni ja nyt viime vuosina töitten takia en ole sinne niin usein päässyt. Nyt sattui vielä niin kivat ilmat että ei olisi voinut parempia toivoa! Sunnuntaista tiistaihin makasin laiturilla koko ajan.. ja aaah niin ihanaa! :P Tässä ois vähän kuva matskua puhumaan sanojen puolesta :)

Tässä asussa matkustin, ensin Turun lähelle tuttujen mökille ylppäreihin, sieltä kotiin ja sitten lappikseen.. Pikkasen tuli lauantaina autossa istuttua, hieman harmitti ku oli niin hyvä ilma mut toisaalta mielummin kaikki outkeeku pääsin sit heti su aamulla nauttii auringosta mökille :)


Asu oli hyvin H&M painotteinen, kaikki sieltä paitsi laukku on Kanarialta Zarasta ostettu. Rakastuin siihen ensi silmäyksellä ja rakkaus roihuaa vieläkin tulisena! Väri+matsku+malli= ihan täydellisyys, true love :)


JOskus yläasteella käytin aina liivejä, mulla oli varmaa joka asussa jonkin näkönen liivi tai sit vyö, mut useimmiten liivi. Oon niihin varmaa just ton takii ollu aika kyllästyny pitkän aikaa ja en oikeestaa osaa sanoo miks tää nyt yhtäkkii sattu päälle mut näyttää mun mielestä kyllä ihan kivalta :)

Elikkä su, ma ja ti menivät pitkälti tässä makoillessa, laiturissa on todella hyvä puoli se että siihen paistaa( ainakin meijän mökillä) koko päivä aurinko, täytyy vaa aina auringon suunnan vaihtuessa pöriä ton pyyhkeen kaa ympyrää ja niin on aina auringossa aurinkoon päin.


Vatsallaa maatessa piti lukea terveystietoa syksyn YO-kirjotuksii mut sainpahan tosi paljon luettua. Oon ylpee ittestäni! Ja selällään maatessa oli musat korvilla, ni ei aika käyny yhtää pitkäks.




Rakastan näitä mökki maisemia :)

Mun rakas mussu oli ottamas kans uskollisesti aurinkoo, mut sil oli kyll aikas kuuma..


Ja perinteisesti ruokittiin sorsia.. noi poikaset on kyll niin söpöjä ja todella rohkeita! Yks kävi tökkäsee lokkiaki rintaa ku se yritti tulla niitten apajille :D


Tässä asussa sitten taas tulin junalla kotia päin. Päällä uusi Ginasta ostettu pusero mistä tykkään kovasti. Olin yks päivä itiksessä ja olin kävelemässä ginaan päin ja näin ton paidan yhen tytön päällä ja aattelin et vitsi ku tolla on kiva paita et misäköhän se on ostanu sen, mut en kuitenkaa kehannu mennä kysymää, sit kävelin ginaa ja sieltähän se löyty. ! Jeij! Oon jotenki nyt vähän innostunu tost sinisest, vaikken yleensä mitään sinistä oo koskaan käyttäny, ni nyt oon sit ostellu kaikkii sinisii juttui, weird...


Oon kai sit kaikkii pinkkeihin vaatteisiin jo vähän kylästyny ku tää sininen on tullu munki vaatekaappiin :) MUt vaihtelu virkistää!


Sit vielä tää mun tän päivänen asu jolla jouduin sit taas loman jälkee töihin menemään. Oli taas niin kuuma ja sairaan kostee päivä et ei voinu kuvitellakkaa laittavansa päälle mitään muutaku ihan miniä :D jalkaan laitoin lappiksen hm:stä ostetut uudet varvassandaalit. NOin on siis aivan taivaallisen ihanat!! :P ja hyvät jalassa, vois kuvitella et noi valuis koko ajan ku ne on vaa solmittu kiinni mut ei pysyy tosi hyvin!



Ja päässäuudet aurinkolasit mitkä lähti kans kaupunki keisillä matkaan ku maanantaina vähän lappiksen keskustassa pyörähdettiin :)

Mut hei huomenna luvassa se rusettimekon teko postaus :)

-Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti