29. heinäkuuta 2010

Dagens outfit

Oi vitsi on ollu ihana päivä, oon maannu vaa pihalla ( no joo oon lukenu terveystietoo koko päivän mut ei se oo haitannu ku on voinu maata ulkon) ja tanii on tullu ihan kivasti ;) Vitsi vaan haluun nyt ihan sikana et tää pysyy kans sit piiitkää! Pitää varmaa käydä ostelee jotain ihme rasvoja et pysyy :D No joo sen kummemmitta puheitta eilisen illan asuun.

Nää kuvat ei oo mitään parhaimpia, mutta asusta ainakin mä tykkäsin.

Näytän tosi lyhyeltä näissä :D Mun pitää alkaa kyll nyt oikeen kunnol kouluttaa noita mun kuvaajia, ku en oo oikee yhtään mun mielestä kivaa kuvaa saanu tänne laitettuu :s No ehkä tolla mun naamalla tai muulla ei oo nyt niin väliä ku asuahan tässä on tarkoitus esittellä :) 

 

Noille hiuksille pitis kyllä ehdottomasti nyt tehä jotain.. alkaa ola malli kasvanu ihan yli enkä kehtaa niitä kauheesti auki pitää.. No yritän pinnistellä vielä vähän aikaa, jos menis kampaajalle vaikka tossa
Mut niin tällaisisssa vaatteissa oli töissä ostoilla, eli oltii valitsee mitä naisten vaatteita otetaa meille myynti ens kevääks/ kesäks. Noi on must aina niin kivoja! :) Ja sit mentii terassille. Tykkäisin pukeutuu ehkä vielä vähän kivemmin terassille mut en siitä tienny enneku tonne lähin joten näissä mentii :)
Ainii en täällä vielä kertonutkaa et kävin eilen ottaa ripsien pidennykset!! Ja aaawwww nää on ihanat :D Teen postauksen näistä heti ku kerkiän :) 

Öitä!
Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti