31. heinäkuuta 2010

Clap Your Hands

Heipsanssaa!


Eilisen päivän asu näytti tältä :)
Anteeks taas jälleen kerran nää huonot kuvat ja kuvan laadut :s Mutta niin olin eilen viimosta päivää töissä ja juuri näissä kyseisissä vaatteissa mentiin :)


Shortsit ale löytö ginasta ja ostinki sillon sitten heti tollaset samanlaiset valkoset ku ne oli vaa 9.90 e/kpl.


shortsit - ginatrcot, paita - zara, vyö - marc o'polo, laukku - ruotsista


Mistä tykkäätte asusta? Mitäs ootte mieltä, haluutteko että laitan noi vaatteiden osto kaupat aina noitten kuvien alle vai tarviiko niitä olenkaan? Aika monissa blogeissa on silleen laitettu ja ite lukijana siitä tykkään mutta en tiiä onko se sitten hyvä juttu täällä mun blogissa, mut tuleepahan kokeiltuu :)

Palailen myöhemmin vielä kynsipostauksen kanssa nimittäin nyt käynyt sellainen juttu että poistin mun rakennekynnet :s äääkkkss :D mut oon ihan sumona innostunu näist mun omist kynnist :) Täs viel yks viime aikoina paljon soinut biisi :)

Kuulemisiin Juulia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti