18. heinäkuuta 2010

ostetaan ja myydään

Nonni palasin just mun kirppismyynti reissulla ja nyt kyllä väsyttää ihan kauheesti! Päätin tulla kuitenkin tekee ny tän postauksen mun ostoksista minkä eilisessä postauksessa lupasin ku illaks on sitten taas kaikenlaisia suunnitelmia :) Elikkäs oon siis nyt shoppaillu kaikenlaista vaik on pitäny säästää, mut minkäs sille voi ku on ihan hurahtanu :D Niin ku oon tässä jo puhunu ni oon kivasti innostunu alennus myynneistä vaikken niistä ole aikaisempina vuosina ole ollut kiinnostunutkaan, sama on kirppareitten kohalla. Tänään nen mitenkään kauheesti löytänyt ostettavaa mutta olen innostunu niissä kiertelemään kuitenkin jos vaikka jotain kivaa löytyisi ja kyllähän siellä on aina jotain ostettavaa! :D

Eka näihin mun perjantaisiin ale shoppailuihin. Mulle tuli tossa loppuviikosta kauhee tarve uusiin kenkiin, oli pakko saada korkkareita ja etenkin sellasia korkkareita mitä pystyis myös arkena käyttämään ku kaikki mun korkkarit on melkee niin korkeita tai juhlavia ettei niillä shoppailemaan voi oikee lähteä.. :s ja minä kun käyttäsin korkkareita aina! Täytyy siis laajentaa valikoimaa! :D


Tällasilla kengillä laajensinki sitä valikoimaa tälläkertaa :) Miltäs näyttää? Ostin noi Biancosta ja ne oli 20 % alessa, mut sit tossa toisessa kengässä oli toi pohjan nahka lähteny van irtoomaan ni sain ne jollai 35 e. Se on ihan helppo nahka liimalla vaikka korjata eikä se eei näy yhtään :) tykkäsin tosa väristä kauheesti, se ei ehkä ihan pääse tossa kuvassa edukseen vaan on asteen vaaleempi oikeesti. Noi oli myös just sellaset et niil onhelppo ja hyvä kävellä ja veikkaan et noist tulee nyt mun vakkari arki korkkarit :D


Sit mukaan tartu myös tollaset maailman söpöimmät ballerinat. Noi oli ihan normi hintaset ja ostin ne Dinskosta niiden mun edellisen postauksen kenkien kanssa. Pidin noita tänää ja ai että ku ne oli mukavat ja kivat! En saanu asukuvaa otettua ku oli sen verran häslinkiä ja unohdin lopulta kameran autoon, mut yhdistin noi ihan tavalliseen mustaan trikoo mekkoon ja tykkäsin! Noi oli se asun juttu.


Mukaan tarttu vielä muutama Dependin kynsilakka. Noi on siis Kicksistä ja ton vasemman puoleinen on väri 034 ja toi oikea on väri 190. Niin ihanat värit! Tykkään noista Dependin lakoista ku toi purkki on tarpeek pieni et sen pystyy käyttää ihan hyvin loppuun ennen ku kyllästyy eikä sit jää mitää isoo purkkii puolikkaana kaappeihin lojumaan. Eikä noi oo ihan hinnalla pilattuja ku ne maksaa 3 e/kpl. Mun vakio lakka!

Sit vois siirtyy asiasta kukkaruukkuun eli täs ois nää mitä ostin tänään ittelleni kirppikselta.

Ekana bongasin tollasen ihanan harmaan rusetti laukun. Siin ei oikee näkyny mitää lappuu et minkä merkkinen se ois mut ei sillä väliä. Toi oli aika meijän viereisessä pöydässä ja kattelin sitä eka vähän aikaa ja sit loppupeleissä oli pakko mennä se ostamaan. Maksoin siitä 4 e mikä ei must oo kauheen paha ku se olikuitenki osi hyvässä kunnossa. Oon vielä sen verran kokematon näissä kirppis jutuissa et en osaa oikeen tinkii yhtää, mut oon ihan tyytyväinen tohon hintaan :)


Sit löysin vielä toisen mieleiseni laukun. Toi makso 3,5 e ja oli kans tosi hyvässä kunnossa. Noit oli myynnissä Seppälässä jokin aika sitten ja metsästin tota valkosena mut siin vaihees niit ei ollu enää missää. Toi on tollanen Hermesin tyylinen ja ihan käytännöllinen mun meilestä. Ostin sit Ruotsista niin ihanan kans ton tyyppisen laukun että ni nyt on kiva saada tollanen sit mustana :)


Sit yhet tollaset hm:n aurinkolasi lähti tänään mukaani eurolla ja ton pannan ostin ginasta kans jollai eurolla. Saas nähä tuleeks tota pantaa pidettyy ku siin on kyll aika iso toi rusetti ..

Mitäs mieltä kaikista ostoksista? Mitkä oisite ite kans ostanu ja mitkä ois jääny ostamatta? :) Nyt mulla on ainaki noista ihan hyvä fiilis, mut muutama vaate mulla on tuolla pusseissa vielä harkinnassa. Saa nähdä et vienkö ne takaisin kauppaan jos en ni esittelen niitä sitten joku päivä :)
Meil alkaa huomen kotona laittia remppa ja meijän pitää lähtee evakkoon, tiistaihin asti oon vielä Helsingissä ja sit lähen mökille viettämään muutamaa vapaa päivääni. Jos en ehdi tässä alku viikosta postata niin seuraavan kerran sitten varmaan perjantaina viimeistään palaillaan :)

t:Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti