2. heinäkuuta 2010

Terassikesä

Moikka! Oon ihan hukassa ku aika vaan katoo jonnekki kokoajan.. mihinkään ei muka riitä aika ja mitään ei ehi tekemään.. mihin se oikeesti katoo? Oon tänäänki juossu ympäri helsinkiä.. MUt oikeesti mikä ihana ilma!!!!!!!!!!!!!!!!! Oon ihan 100% kesä ihminen ja mua ei yhtä haittais vaik aina ois kesä, rakastan lämpöä, aurinkoa ja kesä vaatteita ja kenkiä! On niiin ihanaa ku ei tarttee kantaa mitään paksuja tai pitkiä tavaroita mukana vaan voi mennä ihan mini vaatteissa vaan :))
Ja huomenna oisin sitten taas menossa, elikkäs huomenna on kaverini yo-juhlat, joihin oon suunnitellu laitta vani sen mekon jonka tossa vähän aika sitten valmistin. Otan siitä huomenna kunnon kuvat ja lisään tänne heti kun tulen mökiltä, samalla aattelin myös kertoa sen valmistus prosessita tarkemmin kun sitä oli pyydetty :) Niin olen myös siis lähdössä mökille huomenna suoraan sieltä juhlista ja tulen keskiviikkona. Musta on aivan ihanaa mennä mökille!!! Etenkin nyt kun on luvattu niin hyviä ilmoja, kyllä siellä kelpaa sitten otella aurinkoa ja grillailla ihania ruokia!!! namnam :P

Mutta niin olin tossa keskiviikkona työkavereitteni kanssa terassilla ja siltä päivältä sain jonkinlaiset asukuvat otettua ilmeet ja noi asennot ei oo ehkä imartelevimmat mut ei se nyt oo niin justiinsa :DD


Tossa mulla päällä muutama uusi ale löytö, eli toi t-paita on ginan alesta -50 % ja se on niin ihana! Toi malli ja materiaali on aivan täydelliset. Se on just sopivan löysä ja toi kangas on tosi viileetä, tykkään tosi paljon! Pitis ehkä käydä hakee tollanen jossain toidedda värissäkin.. Sit noi korut oli kans ale löytöjä, eli noi rannekorut ginasta puoleen hintaan, ostin noi hopeisena ja kultasena ku yritän nyt opetella käyttää tota kultaa, vaik oonki ihan vannoutunu hopeen käyttäjä. Sit toi kaulakoru on Glitterista ja kans puolet hinnasta lähti pois.. Oon niin ylpee ittestäni et voon ostellu paljon kaikkee ale juttuja, säästäny (ehkä) ihan hyvin rahaa..


Tuntuu tosi oudolta katella näitä kuvia, koska näytän mielestäni tosi oudolta, ku en yleensä enää pidä hiuksia yhtää tollee..:D mul on nykyää oikeestaa aina hiusket kiharalla tai sit ne on sellasella hätäsesti kyhätyllä hätänutturalla... Nuorempana suoristin mun hiuksia aina, koska en pitäny mun kiharoista yhtään ja olisin niin halunnu suorat hiukset. Pidin hiuskii suorana sillon sit niin paljon et kyllästyin siihen ja nyt oon sit tykänny kiharrella niit, mut välillä pitää laittaa vähän toisella tavalla ettei taas kyllästy :D ja siks olinki päättäny ne suoristaa..

Ei kai mulla sitten muuta ku että palaillaa viimeistään torstaina ku keskiviikolle mull onki jo sit paljon suunnitelmii taas vaihteeks :D

<3 Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti