25. toukokuuta 2011

Lämmin päivä

Heissan! Vai pitäsikö sanoa että Bonjour!

Lisää julkaisematta jääneitä asukuvia ois tiedossa, joten varautukaa siihen :)

Tämmöisellä asulla viiletin yks päivä tossa jokunen aika sitten. Tais olla tuo päällä siinä perus koulu+työpäivä kombossa.

Toi oli yks ihan sika lämmin päivä, millon oli ilmakin mitä ihanin, mut vietin sen sit ihan mukavasti sisällä... Mut näist kuvist tulee jotenki kauheen hyvä fiilis, ku näyttääkin niiiiin lämpimältä että :)


Tossa asussa mulla oli ekaa kertaa päällä toi pitsiliivi minkä H&M:stä sillon keväämmällä ostin. Ja tietty mun normaaliin tapaan, olin pitänyt siinä hintalappua kiinni ( pidän aina kaikissa vaatteissa ku yleensä mallailen niitä vielä himassa) no en sitä tietenkään aamulla kiireessä huomannu, ni olin sit vedelly puolet päivästä koulussa se hintalappu niskassa roikkuen ennenkun yks tyttö siitä mulle sano. Ja ai että ku taas nolotti :D Se lappu oli kyllä sisäpuolella tota liiviä, mut kyl se tommosesta läpinäkyvästä kankaasta varmaan aika pitkälle loisti.. Ei ollu taas ihan niitä mun parhaimpia hetkiä tuo :D



Rakastan valkoista väriä ja nyt kesää myöten sen käyttö vaan yleistyy kokoajan kun saa itsekkin väriä vähän pintaan, ni näyttää vielä paremmalta. Ehkä kaikista raikkan väri yhdistelmä on musta tommosest vaalee farkun väri ja sit valkoinen, se huokuu jotenkin niin... no kesää!

toppi+liivi+takki - H&M, farkut - Zara

Toi H&M:n takki on kyll ihan sika kiva, se on just sopivan ohut et sitä voi käyttää tommosina ihan lämpiminäkin päivinä varsinkin kun vielä käärii hihat ni avot!

Mitäs mieltä ootte? :) Mikä tai mitkä on teijän lemppari väri yhdistelmät?

Juulia

2 kommenttia:

  1. mä tykkään tosta asusta ihan hirmusesti! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kovasti, itsekkin viihdyin siinä ihan tosi hyvin :)

    VastaaPoista