3. syyskuuta 2011

Perjantaaaaaaaaaai!


Moikka!

Mulla on nyt hyvin rankka viikko takana ja mukava viikonloppu edessä! Ihanaa kun on perjantai! Oon tällä hetkellä jo ihan puoli unessa ja tosi väsynyt, mutta halusin tulla vielä moikat kirjoittelee :)

Mun viikonlopun suunnitelmiin kuuluu huomisen osalta mökkireissu, eli lähetään isin ja ehkä äitin kanssa käymään mökillä. Oon ommellu mun kummitädille jakun ja käyn sen antamassa ja muutenkin moikkaamassa siellä päin asuvia sukulaisia ennen kun tonne Lontooseen lähen.

Sunnuntaina ois sit luvassa tuttavan rippijuhlat ja ihan kiva päästä vähän laittautuu, ku ei oo tullu tässä tän viikon aikana kauheesti panostettuu tohon ulkonäköön ja siksi ei ole siis minkäänlaisia asukuvia ollut näkyvissä. Yritän sit viimeistään sunnuntain asusta saada kuvaa :)


Sit mull on teille semmoisia kivoja uutisia, että ku pyytelitte silloin kun kerroin että hääpukuja teen niin niistä kuvia, ni nyt ois tulossa tosta toisesta kuvia tän viikonlopun aikana. Yritän viimeistään sillon su saada katottuu muutamia hyviä kuvia ja laittaa niitä sit tänne teille näytille :) Toi toinen mekko on vielä ihan vähäsen kesken ja sen omistajan häät on vasta tammikuussa, että jos siitä saan luvan kuvia tänne laittaa niin ne eivät varmastikkaan vielä piakoin tule, mutta tosta toisesta nyt ainakin sitten tulee! :)



Myös Lontooseen lähtö jutut alkaa järjestyä! Mulla on kämppäkin jo melkein ( eiks oo positiivista et tässä pari viikkoa enne lähtöä mulla on melkein kämppä :D) ja lähtö päiväkin on nyt saatu selville ( no joo tää on kans varmaa täs vaihees jo ihan suotavaa..:D). Et nyt ois sit enää vaa lentojen buukkaus sekä semmonen pikku asia ku pakkaus.. No tällekin asialle yritettiin jo tänään tehdä jotain, nimittäin käydä ostamassa matkalaukut, mutta se kauppa mistä niitä oisin katsonut ni olikin kiinni ja pysyy kiinni vielä koko ens viikon et nice.. Oon varmaankin kertonut teille moneen otteeseen siitä kuinka vihaan pakkaamista ja jätän se aina ihan niin viimeiselle minuutille kun vaan on mahdollista? Noh, tällä kertaa on jostain syystä toisenlainen fiilis! Oon ollu jo varmaa viikon silleen et voisin alkaa pakkaamaan ja se on vähän outoa :D Tällä kertaa on kyllä se eri juttu kun yleensä, et nyt otan kaikki vaatteet mukaan, ku yleensä pitää valita ne vaatteet mitä käyttää viikon aikana.. Toivon et saan ne matkalaukut pian, ku alkaa pieni stressi taas puskea et miten ehin kaiken tehä..

Tämmöisiä fiiliksiä tällä kertaa :) Nyt on kyllä varmaan pakko mennä nukkumaan ni jaksaa huomenna vähäsen sitten matkustaa.Kuvituksena pari random kuvaa weheartit.com :sta, ettei jäis ihan vaa tekstilliseks tää postaus. Mut minkäslaiset teijän viikonloppu suunnitelmat on? :) 

Kivaa viikonloppua kaikille!

Terkuin Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti