7. helmikuuta 2011

Black, black, black and blue

Moikka!

Olin eilen tyttöjen kanssa vähän miittaamassa Pariisin merkeissä, nimittäin se meijän Pariisin matka sijoittuu jo tälle viikonlopulle :) Eli lähdetään perjantai iltana ja tullaan maanantaina! Elikkä nyt sit halusin kaikkii kivoi vinkkei shoppailu paikoista ja muista! Oon kerran ennen Pariisissa ollukki ni noi ihan perus mestat tiiänki mut jos teil on jotai erityisii vinkkejä ni kuulisin mielelläni :)))

Nyt sit tämmönen kuvapläjäys mun eilisestä, taas astetta keväisemmästä asusta.






Uus ihana neule Ginasta, trikoo hame, kengät ja myös uus kevät takki H&M:ltä, laukku Chanellin ja yli polven sukat ( mitkä ei kyll kauheesti näy) LIndexilta :) Must on ihana keväällä ku neuleista tulee noita puuvillasia versoita ku talvella pystyn harvemmin ostaa mitää neuleita ku ne on villasii ni ne kutittaa mua enkä voi pitää.. :s Pystyn pitää vaa ihan semmosii super pehmeitä :) Ni tykkään kauheesti noista puuvillasista, ku ne ei yhtään kutita vaan on kivat päällä. Sit toi hm:n uus takki oli ekaa kertaa päällä, ei ehkä oo vielä ihan ton aika mut halusin sitä koklaa, ku oli autolla liikenteessä eikä tarttenu olla ulkona juuri yhtään. Mut tykkään siitä myös ihan hirmusti C: Ainut huono puoli oli sen surkee lörppä huppu, se oli ihan olematon, mut sen saa onneks sinne kauluksen sisälle eikä sitä tartte käyttää, aattelin et jos vaikka leikkaisin sen kokonaa pois ni eipähän ois sit tpoi kauluskaan niin möhkäle..

Semmosia uusia hankitoja oon nyt tässä tehny :) Mut arvatkaa vaa kui iso vaatekriisi mull on ton Pariisi reissun takii... Ku siel ois kuitenki kiva näyttää aika hyvältä ja tyylikkäältä, mut sit laukku ei sais painaa sitä yli 20 kg eli jos haluu jotain sieltä ostaakki ni sit ei sais ottaa paljoo mitää mukaa.. Oon niin surkee pakkaamaan ja vihaan sitä yli kaiken ni saas nähä mitä tästäki sit tule... Maailman luokan kriisi, voin luvata..

No mutta mites toi asu miellytti? :) Mä ainaki tykkäsin niin paljon et se oli poikkeuskellisesti päälllä ( vähän kyllä muuteltuna) päällä jo lauantainakin..

-Juulia

4 kommenttia:

  1. Nonnii, mul on noi samat kengät, mutta eri väriset :)
    Kiva asu! Mukavan keväinen :)

    Vitsi oon muuten ihan kikseissä, oon tulossa kohta Suomeen käymään ja pääsen Gina Tricotiin shoppailee! Ja Lindexiin! Ja DinSkohon! Jeee...

    Toiset tosin pääsee Pariisiin :D Se on kyllä ihana kaupunki. Shoppausvinkkejä mulla ei kyl paljoo ole, tunnen sen kaupungin lähinnä niin että "se katu joka on suht lähel sitä St Michelin metroasemaa niin siitä niinku Notre Damelle päin ja sitten kulman taakse" niin niitä on vähän vaikee jakaa :D Mutta pidä tosi mukavaa siellä :) Pari kesää sitten otettiin hissi Eiffelin ihan huipulle, ja se oli kyl tosi magee näköala, kattoa sieltä kun ilta laskeutu Pariisin ylle.

    -Minttu

    VastaaPoista
  2. Joo niin mä vähän päättelinki siitä ku siihen yhteen postaukseen kuvailit :) Kiitos :))

    NOnni hei jee, nyt sun pitää sit shoppaa oikeen kunnolla Ginat, Lindexit ja Dinskot tyhjäks ni jaksat sit taas vähän aikaa ilman :D Mut nyt onki kioiva mennä vähän muualle shoppailee ku niihin omiin perus kauppoihin, ku on uudet kevät mallistot tuloillaan.

    Joo no tommollasten selitysten kanssa vois olla siellä vähän vaikeeta suunnistaa :s Meillä olis suunnitelmissa mennä Eiffelille jopa pari kertaa, haluttais nähä se illalla ja päivällä. Ku viimeks olin Pariisissa ni ei ylös asti päästy mutta nyt ois tarkotus mennä ihan sinne asti :) Uskon et näkymät on ihan mielettömät! :)

    Kiitos kommentista taas hurjasti :)))

    VastaaPoista
  3. voi miten kiva toi asu, ja tykkään sun tyylistä muutenki hirveesti :) ite en oo jaksanu pariin viimesee kouluviikkoo panostaa yhtää, mut tulee heti taas inspistä ku kattoo näitä! :)

    VastaaPoista
  4. kiitos tosi paljon :)) ihana kuulla! kiitti tosi kivasta kommentista. piristi! :))

    VastaaPoista