10. helmikuuta 2011

Kiharien teko

Moikka!

Sori ku ei oo pariin päivään kuulunu, yritin eilen tätä postausta jo laittaa, mutta toi video ( joo kuulitte oikein :)) latas niin kauan etten jaksanu valvoa, vaan jätin sen ite latautumaan ja nyt se sit oli tullu :)

Siis aattelin nyt tehä tämmösen postauksen tost miten kiharran mun hiukset yleensä. Tää voi olla nyt ihan ittensä nolaus, mutta tätä oltiin vähän toivottu ja oon suunnitellu kauan et tää pitis tehä joten saammanne pitää :D

Mä yleensä pesen hiukset aika lailla poikeuksetta iltasin, mulla on sen verran paksut hiukset että näitä saa föönillä kuivata tosi kauan, ni en jaksa herätä aamulla niin aikasin ni siks pesen suosiolla ne iltasin. Meen usein myös nukkumaan hiukset märkänä ku en jaksa niitä iltasinkaan föönata, ja sehän hiuksia rasittaaki ni yritän sitä välttää, ku käytän kuitenki aika paljon tota suoristus rautaa.. Mut nii sit aamusin ne näyttää aikalailla tältä..


Mulla on luonnonkiharat, jotka on kyll vähän laantunu tässä vuosien varrella ja tosin ku ne oli lyhyemmänt ni ne jakso kihartuu enemmän, mut ei enää niin paljoa. Mut sis toi on aina ollu vähän tommonen epämääränen pehko, ei oikeen kunnolla kiharalla et vois niin pitää mut ei myöskään ihan niin suorana et voi niinkään olla.. Joten viime aikoina en oo tykänny pitää sitä auki ollenkaa tollee, et jos en oo jaksanu niitä kihartaa ni sit oon vaa laittanu ne nutturalle. Vähän epämääräset noi on..

Kuvasin teille nyt sit pienen videon tosta ku laitan noita hiuksia ja saatte nyt luultavammin pienet naurut, mutta kivahan se on viihdyttää :D. Cindy oli kivasti tuolla tausta kuoroilemassa..




Ja miks noista still kuvista mikä tohon jää ni tulee ihan kauheen näkösii.. Oon kyllä nauranu tänään tolle vedet silmissä muutamaan otteeseen siskon kanssa.. No tulipahan kuvattua sekin nyt sit vihdoin, ku on ollu tarkotus monesti toi tehdä :D Eli siis nyt vielä kertauksena, ku kaikki kuitenki keskitty tohon CIndyn ääntelyyn ja vääntelyyn enemmän ku mun selostukseen ( pliis keskityittehän?) ni siis jaan hiukset aina tollee osiin ja sit vaan kääntelen raudalla noita kiharoita, teen niistä yleensä aika loivia, ku en tykkää niin kauheen korkkiruuvvi kiharoista ( hiukset näyttää lyhyemmiltä sillon!!) ja teen nistä usein vähän eri mallisia, et ei toi oo kuulkaas ihan millin tarkkaa hommaa :) Ja ehkä kaikist isoimpana juttuna must tossa on se ettei tota rautaa oikeesti pidä suristaa hampaat irvessä, ku oon huomannu et aika monesti ihmiset tekee niin ( minä myös sillo ekoina kertoina) ku sillon hiukset ei luista siellä välillä ja kiharoista tulee semmosia töksähteleviä.. Ja aina tietenki jos ei tuu hyvää kiharaa ni sen voi tehä uusiks, mut kannattaa venata vähän aikaa että se kylmenee ni sit saa paremmin sen uusiks, tai ainaki mun kokemuksen mukaan :)

Tämmönen olis nyt sit loppu tulos ihan kuvilla.


Elikkäs tolleen syntyy noi mun kiharat. Tää oli kyll nyt vähän nolous kuolema, mutta nyt se on sitten tehty, ens kerralla ehkä vähän kauniimmin sitten.

Onks teillä jotain eri tyylejä saada noita aikseks? :) Entäs nyt sitten, mikä on tuomio tosta video hommasta, lisää vai ei missään nimessä?:D

Terkuin, Juulia

P.S. Kiva yritin aamulla tätä jo julkasta, mut sit ihmettelin ku tost videost ei kuulunu äänii. NO aattelin et siin lataukses oli sit joku vika ja en julkassu tätä, ku aattelin et mitä järkee julkastra tommost videoo ilman äänii.. Nyt tulin koulun koneella koklaa et toimisko se ja joo äänet toimii ihan normaalisti joten mun koneesta on menny siis äänet rikki :(((

2 kommenttia:

  1. Kiva toi video, teen ite kans kiharat aina tollee (:

    VastaaPoista
  2. Kiitti, hieman epäonnistunut, mutta ehkä tosta nyt käsityksen saa :D Toi taitaa olla aika yleinen tapa ja mä oon ainaki kokenut sen tosi käteväks :)

    VastaaPoista