4. elokuuta 2011

Maxi skirt

Heissan!

Käytiin eilen siskon kanssa kaupungilla leffassa ja mulla oli päällä jotain semmosta mitä en oo ikinä enne pitänyt päällä.. Miten musta tuntuu et oon tullu tässä viime aikoina vähän rohkeemmaski pukeutujaksi kuin ennen, mikä on mun mielestä vaan hyvä asia! En kyllä tiedä mistä se johtuu.. Mutta siis mulla oli päällä maxi hame!


Ostin ton hameen vähän aikaa sitten Gina tricotista aleista ja se makso n. 5 euroa. Aattelin et ku se oli niin halpa et raaskin sen ostaa vaikka se jäis vähän vähemmälle käytölle.. Suunnittelin sillon ostohetkellä käyttäväni tota sitten siellä Lontoossa koulussa, ku pitää näyttää erittäin trendikkäältä niitten kaikkien muitten suunnittelijoiden ympärillä! :D Ajattelen nykyään joka vaatetta ostaessani et miltäs tää näyttää sit koulussa..:D


Koska toi oli mulle vähän semmonen erikoisempi vaatekappale niin päätin yhdistää sen ihan perusjuttuihin. Valkoinen tuubitoppi on ihan paras kaikkien vähänkin korkeavyötäsöisempien juttujen kanssa ja musta konjakin väriste asusteet sopii kaiken kanssa. Toi hame kaipas mun mielestä vyön varsinkin kun sen piti nyt tolleen puseron päällä, ku toi yläreuna ei ollu mikäään maailman kaunein kun siinä on vaan semmonen paksumpi kuminauha sisällä.. Mutta vyön kanssa mun mielestä toimi hyvin. 


Mulla oli taas samat ennakkoluulot ton hameen suhteen, ku oli sen maxi mekonkin suhteen, aattelin et näytän ihan mega lyhyeltä, mut ei tässäkään mun mielestä niin käynyt! Laitoin korkkarit vielä ni sit ei ainakaa ollut lyhyt olo. Varmaan toi musta väri ja kapee malli loi semmosen pidemmän vaikutelman tai illuusion et jalat ois pidemmät..

 Haha tää kuva piti olla semmonen et esittelen mun kenkiä, mut näyttää vähän toi mun poseeraus kyllä enemmän siltä että mulla ois vessa hätä :D

hame - Gina tricot, toppi - H&M, laukku - Vila, kengät - Spirit store, vyö - Marc O'Polo

Tykkäsin tosta asusta ihan tosi paljon ja kuulkaas oli aika mukava leffa-asu! Leffateattereissa on helposti aika kova ilmastointi ja viimeks ku käyvin leffassa mulla oli ihan vaa lyhyt hame päällä ku ulkona oli joku +30 astetta, ni tuli vähän kylmä sen kovan ilmastoinnnin takia. Tässä hameessa ei ihmekyllä ollut kuuma ulkona eikä sitten myöskään viileä sisällä! :D


Aloin jossai vaiheessa ihmettelemään ku käveltiin kaupungilla et ihmeen hataralta tuntuu toi toinen korko ja ku aloin sitä kattoo, huomasin siellä tommosen kiva pikku halkeaman.. Mun ainoot konjakinväriset kengät ja luottokorkkarit taitaa nyt tartteta vähän liimaa tai jotain:s Toivon että saisin noi viel korjattuu!

Mitäs mieltä ootte tästä asusta?:) Entäs noista maksihameista yleensäkin?

T:Juulia

P.S. Alla eilen illalla julkaistu tuunauspostaus :))

11 kommenttia:

  1. Aivan ihana asu, sulle sopii maxi tosi hyvin(:

    VastaaPoista
  2. Onpa upee asu, älä suotta aristele käyttää tota hametta :) Ja nyt on vielä pakko sanoo, että voi vitsi kun oot niin herttaisen olonen, tai jotenki kun aina kysyt sun lukijoiden mielipidettä ja toiveita, ja esim sen topintuunaus postauksessaki olit nähny niin paljon vaivaa et siitä tuli selkee niistä ohjeista:) Mä nyt en osaa ihan ilmaista itseäni tarpeeks hyvin, mutta siis halusin vaan mainita että vaikutat supermukavalta ja oot kyllä yks mun suosikkibloggareista !

    Niin ja kai sä jatkat blogin pitämistä sieltä Lontoosta käsin sitte?:o

    VastaaPoista
  3. kiitos tosi paljon :) Siitä tuliki nyt kertaheitolla aikalailla lemppari! oon miettiny jo monia muitakin yhdistelmiä sen kanssa, että enköhän tuu sitä käyttämäään :) Onneks sitä välillä uskaltautuu oman mukavuusalueensa ulkopuolelle ja uskaltaa koklaa jotain muuta, ku siinä voi näköjään yllättyä!:)
    Oi miten ihana kuulla ja ihana kommentti! Ooon täällä ihan suunpielet korvissa asti!:) Kiitos ihan tosi tosi paljon ihanasta kommentista!:)
    Ja tottakai jatkan, sieltähän sitten varmaan juttua riittääkin kun kaikki on uutta ja ihmeellistä :)

    VastaaPoista
  4. Mä en ite oikeen tykkään maximekoista, tosi harvoille ne sopii ja ite en kyllä uskaltais laittaa päälle... Mut toi näyttää tosi hyvältä sulla! Simppeli asu, just oikein asustettu ja yhdistetty :) Lisäks et näytä tossa yhtään isokokoselta, vaan tosi laihalta, ku usein maxit tuppaa vähän suurentamaan vai miten sen nyt sanois...

    VastaaPoista
  5. pakko nyt tulla kommentoimaan! :D siis mä oon tänä kesänä innostunu niin monista uusista jutuista, mutta maxihameita en vaa oo voinu sietää ja monilla bloggareillaki joilla yleensä kaikki näyttää hyvältä ni monet maxihameet on jotenki ollu musta kauheen mammamaisen näkösiä, mutta nyt kyllä yllätyin! siis toi näyttää oikeesti ihan tosi hyvältä sulla :) etenki just tollai ihan simppeleihin juttuihin ja tiukkaan yläosaan yhdistettynä!

    oon ollu ihan paniikissa ku oon lähössä mun poikaystävän luo Egyptiin sellaselle alueelle jossa mun pitäs pukeutua tosi peittävästi, ja kaikki on ehdottanu mua ostaan maxihametta mutta en vaan oo lämmenny, tän nähtyäni mun mielipide muuttu kertaheitolla ja voisin oikeesti käydä tsekkaamassa josko kyseistä hametta tai ainaki samantyylistä löytyis viä Tampereelta! :) näyttää kyllä tosi hyvältä, ei tarvi yhtää miettiä et pitäisitkö vai etkö! :)

    VastaaPoista
  6. Oi, näytät upeelta kyllä tossa hameessa (: niiiiin tyylikäs!

    VastaaPoista
  7. Ihana asu :) Toi hame sopii sulle !

    VastaaPoista
  8. Anonyymi, kiitos ihanista kohteliaisuuksista :) Oon aina kans aatellu ettei mulle sovi ollenkaan, mut ehkä se olikin vaan siinä et osaa yhdistellä sen oikein, ja toi simppeli yläosa oli passeli mulle :) Aattelin nimenomaan sitä että näytän isolta, tai et maha näyttää pömpöttävältä ja muuta, mut kiva kuulla jos se ei näytä siltä sinne! :))

    Veera, Voi että tää oli varmaa yks suurimmista kohteliaisuuksista mitä oon saanu! KIITOS! :) Mä jotenki aina aattelen että kaikki näyttää paljon paremmalta kaikkien muitten päällä, mut ihana kuulla jos oot nähny nyt jotain kivaa mun päällä, mikä ei oo näyttäny muitten päällä tai silleen jotenki :D Oon ihan tosi yllättyny ni tää teksti on nyt vähä tämmöstä sekalaista!:D
    Voi suositella tota hametta lämpimästi ku se on tosi tosi mukava! Ja ainakin Itiksen GInassa oli noita vielä alku viikosta että kannattaa käydä kattomassa sieltäkin että jos vaikka onnistaisi :) Toi kuulostais nimittäin just siltä et voisi olla hyvä sinne :)

    Eevi, Kiitos ihan superisti :)))

    karoliina, kiitti tosi paljon! :)

    VastaaPoista
  9. Ihana asu! Sopii sulle tosi hyvin :) Mulla on sama kuin monella muullakin; itse en ole ikinä sovittanut maxihametta tai -mekkoa, koska olen ihan varma ettei ne sovi mulle :D Mutta sitten myös sitä mieltä, että joillekin ne vaan sopii kuin nenä päähän, niinkuin sulle! :)

    VastaaPoista
  10. kiitos paljon :) Nii mut jos et oo sovittanut, niin suosittelen koklaamaan edes koska mä olin ihan sata varma ettei sovi ja kyll ne sit ihan ok:sti sopikin :) Et kannattaa kokeilla, saatat yllättyä ;) Voi kiitti, vahvistuu va kokoaika se fiilis täytyy laittaa toi uudestaan päälle joku toinen päivä :))

    VastaaPoista