8. elokuuta 2011

Mustavalkoista

Huomenta!

Tai no ei tää ehkä enää ihan mikäään aamu ole, mutta aamupäivä kuiteskin. Mun piti mennä tänään kouluun, mutta mun valmentaja ei sinne tänään pääsyt niin mulle tuli tämmöinen koti koulupäivä. Pitäis kohta jatkaa noitten valmennustehtävien tekemistä, mut halusin tulla tänne päivittää viel ennen sitä (en siis välttele noitten tekemistä ollenkaan...)

Eilen oli ihan huippuilta ihanien työkavereitten kanssa. Asukuvaa mun hienosta naamiaisasusta en kyllä saanut otettua, mutta ei se nyt mikään kummoisempi ollutkaan että ette jääneet mistää suuresta paitsi.


En oo muuten varmaan kertonut teille mun viimeisimpiä infoja tosta Lontooseen muutosta? Olin aatellu että haen yliopiston kämppiin, mitkä ois siis semmoisia soluasuntoja, missä asuttais muitten opiskelijoitten kanssa. No hainkin niihin, mutta ilmeisesti liian myöhään enkä semmoiseen päässyt.. Ne ois ollu silleen tosi kivoja, et ois hyvin siinä sit tutustunut muihin opiskelijoihin eikä ois tarttenu sit iltoja ja muita ihan yksin viettää ja ois saanut apua alussa ehkä vähän helmpommin. Noh en sinne kuiteskaan päässyt ja nyt sitten oon katellut ihan yksityisiltä asuntovuokrailmoituksia netistä..Lontoossa menee noi pienet ja halvat yksiöt sillee tosi nopeesti, et oon yrittänyt joka päivä katella et oisko tullut uusia. Yhden kämpän perään jo soittelinkin, mutta se oli jo mennyt siinä vaiheessa. SIt ku oikeestaan kaikkia noita kämppiä pitäis päästä näkemään, ni tää kämpän haku täältä Suomesta käsin on vähän hankalaa ELi asuntojutut Lontoota ajatellen on aika auki vielä, mun kaverin serkun kämpässä on kyllä yks huone tyhjänä mihin voin alkuun tarvittaessa mennä, mutta yritän nyt vielä etsiä ihan omaa kämppää.


Semmoista kuuluu siis Lontoo juttuun.. Mun pitäis tossa vähän yli kuukauden päästä lähteä ja toivon  kovasti että mulla ois kämppä sitten jo valmiina ku sinne meen. Matkustan sinne varmaan sitten muutaman isomman matkalaukun kanssa, et ois kiva saada kaikki tavarat sit heti jo johonkin et pääsisi mahdollisimman nopeasti asettumaan aloilleen ja pääsis arkirutiineihin kiinni hyvin. Se hyvä puoli tässä etten mee yliopiston kämppiin on se että voin katella kämppiä ihan siitä meijän koulun läheltä. Niitä kampuksia ei ollut ihan siinä koulun lähellä ollenkaan, et ois pitänyt vähän kaempana asua. Se kämppä minkä peraan soittelin oli samalla kadulla kun mun koulu, et ois ollu semmonen minuutin koulumatka ehkä :D Ois tosi luksusta, jos kouluun ois kävelymatka, mutta saas nähdä miten tässä käy.


Kuvituksena tässä vähän viime viikon maanantain CIndyn ulkoilutus reisulla otettuja kuvia. Vaatteet ja lookki muutenkin on ihan tommoinen rönttöinen, mut älkää välittäkö siitä.


Ei mull varmaan kauheesti muuta ollu sydämmellä tällä kertaa. Tein tohon tunnisteisiin nyt tommosen Lontoo kohdan ja sinne tulee nyt sit nää kaikki Lontooseen muutto jutskat ja muutenkin sit ku siellä asun ni kaikki mitkä siihen vahvasti liittyy.

Palaillaan!
T:Juulia

2 kommenttia:

  1. Tuo sinun paita on ihana! Itsekin olen sitä ginassa ihastellut :)

    http://diamondgirl-janika.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Se on kyllä mukava, otin sen vielä vähän isompana kokona, ni tommonen kiva rentoilupaita :)

    VastaaPoista