7. elokuuta 2011

Sunnuntai terkut

Moikka!

Onkos teillä ollut kiva viikonloppu?:) Mulla on ollu semi kiireinen. Eilen meni päivä maajoukkueleirillä ja ilta muutaman joukkuelaisen kanssa kaupungilla juhliessa. Nyt oonkin tän päivän sitten tehnyt vähän valmennustehtäviä ja valmistellut tätä iltaa varten.. Tänään siis mun ja muutaman muun työkaverin läksiäiset ja nehän on tietysti teemabileet! Teemana on tällä kertaa Harry Potter ja mun roolimalli tälle illalle näyttää tältä:

Kuva Googlen kuvahaulla.

Oon ihan mega mielikuvitukseton, tiedän, mutta tälläkertaa ei aika eikä rahkeet riittäny panostaa enempää:D Katotaa minkälainen tästä mun asusta nyt ees tulee. Yritän ottaa kuvan sit valmiista asusta :D

Halusin tulla vaan moikkaa nopee, vaik mun pitäis olla jo jossain ihan muualla ku tässä koneella.. Mut palaillaan huomenna sit toivottavasti vähän fiksumpien aiheiden kanssa ( mut en kyll lupaa mitää:D)

Kivaa sunnuntaita vielä kaikille! :)

T:Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti