11. tammikuuta 2011

11.1.11

Moooi!

Tänään on ollukki piiitkä päivä! Eka menin 10 kouluun ja olin siellä 3 asti, sit 4 töihin ja vast puol 10 kotiin.. huh huh, no onneks oli aika hiljasta töissä, ni meni sillee lepposasti. :)

Nappasin aamulla nopeesti lähtiessä asukuvat ku lähettii siskon kaa samaan aikaan kotoota. Se on oikeestaa ainoo joka osaa ottaa oikeesti hyvin asukuvia. No joo kyll äiti ja poikasystäväki alkaa pikku hiljaa oppii :D


Värjäsin hiuksia tossa sunnuntaina ekaa kertaa kotona.. Sillo yli vuos sitte ku mulla oli vielä tumman ruskeet hiukset ni värjäilin niitä melkee aina himassa, ku se oli ihan helppoo, ku ruskeessa se sävy ja muu ei oo ihan niin tarkkaa ku vaaleessa, ku jos tossa vaaleessa laittaa väärän sävystä ni se näkyy paljon selkeemmin ku tummassa! Mut mun mielestä onnistu ihan hyvin, vai mitä ootte mieltä?


Suoristin hiukset eilen pitkästä aikaa, mut en vaa jotenki kyll tossa oikee viihdy enää.. En tiiä se on jotenki outo :D Varsinki ku on tottunu sen kihartaa ni se on sillon semmonen pörrönen ja paljon paksumman, tuuheemman ja ilmavamman näkönen ni toi tuntuu jotenki ruipalta, vaikka mulla ei todellakaan mitkään ohuet hiukset ole...

paita+toppi+farkut - Gina tricot, saappaat - H&M, laukku+kello - Guess

Edellisessä postauksessa esitellyt korut oli tänäänkin käytössä :P Tykkään!


Mulla on ollu nyt muutaman päivän päällä toi mun tekemä takki ja tykkään siitä tosi paljon! Ihanaa ku on vähän vaihteluu siihen ruskeeseen parkaan mitä oon pitäny koooko talven :D Ja tota pystyy just nyt hyvin käyttää ku on vähän leudompaa ku ei toi mikää superpaksu kyll oikeestaa oo. Ostin ton kaulurin Vilasta just tota takkia varten ku toi oli just saman värinen ja ku tossa takissa ei oo huppua.


Ku sen saa nimittäin vedettyy kivasti hupuks tollee jos on tarvis, ku se on niin iso.

Toivon et saisin tänää vähän paremmin unta ku eilen pyörin illalla sängyssä vielä monta tuntia nukkuumaan menon jälkeen ihan hereillä... Aattelin no et onneks tänää sit varmaa nukuttaa ku eilen ei, mut ei mua nytkää oikee väsytä...:s Mulla ei oikeestaa ikinä oo ollu minkäälaisia unen saamis ongelmia, vaan nukahdan usein tosi nopeesti ja nukun sikeesti, mut nyt jotenki ei vaa nukuta. Sen takii tää varmaa kummastuttaa viel enemmän..

Öitä, Juulia

4 kommenttia:

  1. Hei tosi nätti toi takki! Ihana! Vitsi oot taitava :)

    Tosta kotona värjäämisestä... Sillon ku asuin vielä Suomessa ni mulla oli vakkarikampaaja jonka luona kävin aina. Nyt oon asunu about puolisen vuotta Saksassa, ja kotona värjänny juurikasvua piiloon pari kertaa; lopputuloksena mun hiusten latvat on ihan kuollu, ja muutenki hiukset tosi kuivat... Kantsii käyttää tosi paljon hiusnaamioita ja hyvää shampoota, ettei käy samalla lailla ku mulle! :)
    Kävin just leikkauttaa kuivat latvat pois ja nyt teen hysteerisenä hiusnaamioita tyylii joka toinen päivä :D

    p.s. ihana kans toi kauluri-huppu-juttu! vitsi ku täällä ei ole Vilaa...

    -Minttu

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon :) Hei hyvä ku varotit, ni taidan unohtaa sen sitten jatkossa! :s oon kyll hullu hoitoaineen käyttäjä ku mun hiukset on laadultaanki karheet ni laitan aina puol pulloo sitä mut voi olla et ton johdosta sit kuivuis vielä lisää eikä se ois oikeen kiva :// Ja itseasiassa nyt kun sanoit nää hiukset tuntuu kuivemmilta jo :D ( vainoharhaisuutta??) :D

    p.s. Kiitti, se on hirmu kätsy! Harmi, mut on tommosii saman tyylisii varmasti jossain muuallaki :))

    VastaaPoista
  3. hieno takki! ompelen itsekin niin näkee kyllä että taitoa sulta löytyy :) takin ompelu on mulla vielä kokeilematta, en oo uskaltanu... löytyykö kaavoja tohon jostain vai ootko ite kaavaillut? enemmän kuvia toivoisin myös takista/sen yksityiskohdista :) ihana!

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon! Oon itte nyt muutamia takkeja ja jakkuja tehny je ei se niin kauheen paljoa eroja jos on tehny muita koko vuoritettuja juttuja aikasemmin. Ainut mikä siinä on niin et materiaalit on paksummat ja tukeminen on yleensä vähän vahvempi :) Oon ite ton kaavottanu. Joo laitan yksityiskohdista sun muista kuvia kyllä, ku mulla on yks toinenki takki just valmistunu ni aattelin esitellä ne sitten samaan aikaan.. :)

    VastaaPoista