28. tammikuuta 2011

kaunis päivä

Moooi!

Mulla on ollu tänään oikein mukava päivä. Se johtuu suuresti siitä että ulkona on niin ihana auringon paiste! Se piristää aina niin mukavasti :)
Heräsin aamulla jo aika ajoissa, joskus 10 aikaan ja lähin sit aika nopeesti käymään viel tänäänki nopeesti kaupungilla. Sit oonki ollu vaa kotona, vieny Cindyy ulos ja otellu kuvia tänne teille vähän nähtäväksi.

Mulla oli oikeestaan ihan samat vaatteet päällä ku eilein, koska lähin illalla sillee aika nopeesti poikaystävälle yöks, ni vetäsin vaa liivin tohon ton pitkähihasen puseron päälle, vaihoin laukun isompaan ja ne konjakin väriset saappaat, mustiin samanlaisiin mut lyhyempi vartisiin. Tässä kuva viel tosta liivistä ku en oo tainnu siä tällä kauheesti esitellä.

Jouduin ottaa näit kuvii nyt itselaukasimella, ku poikkis lähti jo aikasemin kouluun. Ostin ton liivin vilasta joskus jonki aikaa ennen joulua, ne oli sillon just tullu kauppoihin ja mietin kuumeisesti et kumman värin ottaisin valkosen vai ton ruskeen, ja tohon sit päädyn ja oon hyvin tyytyväinen.


Noi tuliki sit joku viikko sen jälkeen ku olin ton ostanu ni aleen... No ei voi mitään ainaki sain ton kuitenki, ku noit pienii kokoi ei niin paljoo ollukkaa sit alessa enää.


Shoppailin eilen siis vähän uusii kosmetiikka juttuja.


Tarttin uuden meikkivoiteen, ku se minkä aikasemmin olin ostanu ( joku maybelinen mineraalijuttu) on tosi kevyt eikä niin peittävä. Tartteen nyt tällee talvella semmosen meikkivoiteen mikä peittää paremmin ton mun ulkona tulipunaseks tulevan naaman.. :D Koklasin tota Make up storen meikkivoidetta tänään ekaa kertaa ja oli kyll tosi hyvä! Naama ei onneks näyttäny miltään yli meikatulta, mut sit toi peitti kuitenki paljon paremmin ku se mun vanha :) Säästän sen sit vaikka kesäks, ku sillon ei niin peittävää taas tartte. Sit ostin Make up storen tommosen vaaleen luomarin, ku halusin jonku semmosen mikä ois luonnollisen näkönen mut missä ois kuitenki vähän pigmenttiä.


Sit kokeiluun lähti toi Maybelinen Lash Stiletto -ripsari. Onks teillä kokemuksii tosta? Tänään vähän tota koklasin, mut en ihan kunnolla. Tarttisin jonku tosin hyvän ripsarin, ku en oo oikee semmosta täydellistä viel löytäny. Jos teil on jotain lemppareita ni saa kertoo! :)


Myös vähän rasvoja piti ostella.. Mun huulet on ollu nyt niin rohtuneet, ni toivon et noista ois nyt sitten apua!


Löysin H&M:stä tommoset ihanat kiilakorko nilkkurit. Oon ettiny tommosii täydellisii jo pitkään, ku noista monet on semmosii missä on toi varsi vähän pitempi ja sit niissä monissa on toi korko vähän oudon muotonen. Oisin mielelläni ostanu nää jostai muualta ku hm:stä, ku niitten kengät ei kuitenkaan mitään maailman parhaimman laatusii oo, mut muualta ei löytyny ni ostin sit nää. Ei kyll maksanu kauheesti, joku 30 e muistaakseni :) Nois on kivasti tos edessä vetskari kivana yksityiskohtana.


Sit kävin eurokankaassa vähän kaivelemassa noita palakankankaita ja tein ihania löytöjä! Ton korallin värisen sifongin ostin jo aikasemmin, mut kävin ostaa toisenki palan sitä, ku toi on ihan töydellisen värinen! Sit ton pantteri satiinin ostin kans tänään. Oon tosi tarkka siitä minkälainen toi pantterikuosi pitää olla ja sillon ku se on täydellinen tykkään siitä tosi paljon, mut tykkään loppupeleissä aika haravasta! Mut tossa kaikki oli aika täydellistä, väri, kuvio ja materiaali :) Nyt pitis vaa keksii et mitä tekisin tosta. Sit ostin palasen tommosta vaaleen beessin/nuden/puuterin väristä sifonkia, ja siitäkin pitis jotain tehrä.

Tämmösiä ostoksia oon tehnyt tässä viime päivinä. Mitäs tykkäätte?:)

Huomenna tulee varmaan se postaus noista karsinta kisoista, vai jaksaisitteks lukee useemman postauksen päivässä, koska multa nyt tätä postaus intoa löytyy :D

Oon lähhössä tänään piiiitkästä aikaa ulos, ollaan menossa tyttöjen kaa vähn juhlistamaan tota mun voittoa helsingin yöhön :)) JOten laittautumista kohta tiedossa :))

Kivaa viikonloppua kaikille!! :)

Terkuin, Juulia

2 kommenttia:

  1. Kiva ku tullu nyt useemmin postauksia!! IHANIA KUVIA! AAAW! Kipeenä kotona piristäääää<3 kiitos taas<3

    VastaaPoista
  2. mulla onki ollu nyt aika hyvin postaus intoa ja aikaaki, ni on ehtiny :)) kiittos <3
    voi, parane pian!! :)

    VastaaPoista