10. tammikuuta 2011

Snö

Moi!

Kuten edellisessä postauksessa mainitsin niin pyrin tänä vuonna minimalisoimaan mun rihkama korujen ostelun ja pyrin niiden sijaan ostamaan mieluummin parempi laatuisia ja kestävämpiä koruja. Tää ei täysin päde korvakoruihin ku ne ei oikee mee huonoks, mut niitä en nyt niin poaljoo ostelekkaa joten se ei haittaa...:)
Mut oon siis ostellu jo jotain kivoja koruja mitkä oon pyrkiny aattelee sillee et voisin käyttää niit joka päivä, vähän niinku semmosii vaki koruja ja semmosiian niistä on tullutkin!


Ostin ton Snö of Swedenin koriun viime viikolla stockalta ja tykkään hirmusti, ku toi on just tommonen kiva, vaki koru nykyään! Ärsyttää vaa ihan sikana ku toi ei oo kokonaa hopeeta vaa hopeoituu jotai metallii ja jää meillä töissä aina siihen hälyttimen poisto mangneettiin koko aja kiinni :s perjantaina töissä se kokoaja jäi siihen tiukasti kiinni ja sai antaumuksel repii irti, eli on varmaa vaa ajan kysymys millo menee rikki :/// Eli se siitä ei rihkama korujen ostosta :DD No joo en usko et toi iohan huono laatunen oo ku makso kuitenki joku yli 20 e, ni toivotaan että se kestää, ja että siinä kestää toi hopee myös tossa pinnalla kirkaana!


En oo paljoo Snön koruja ostellu, mut äiti hamstraa niitä aina ja ostelee niitä tosi paljon ja sillä ne on ainaki pysny ihan hyvinä ni eiköhän mullaki :) Jos en vaa töissä käytä tota..


Sit ostin uuden sormuksen ja toi on niiiin ihana!!! Toi on samaa merkkiä ku se jonki aikaa ostamani kaulakoru  eli DFJ merkkinen ( meniköhän vieläkää iha oikein) ja toi oli kans stockalta viime viikolla ostettu. Toi on aitoo hopeeta koko setti ni pitis pysyy ainaki hyvänä :)


Tykkään sydän koruista, jos ette oo sitä vielä huomannu :P


Mun kalenteri loppu kans nyt tossa ekalla viikolla, ni kävin nappaa kaupungin Akateemisest kirjakaupast tämmösen Ording och reda merkkisen söpön kalenterin. Toi oli vaan niin söpön värinen et oli pakko se ostaa. Toi on vaa kaikki englanniks, mut eipähän tuo haittaa, tulee ainaki opeteltuu viikonpäivii ja kuukausii taas oikee kunnolla uudestaa :DDD

Sit en tiiä muistatteko, mut alotin joskus tos kesän lopulla semmosen omat kynnet kuntoon projektin ku olin ottanu rakennekynnet just pois, mut se ei sit oikee kauaa jatkunu.. Sillo oikeestaa söin vaa semmosii Active beauty tablettei minkä piti kovettaa kynsii ja kyll ne alkoki jo vähän toimii kunnes en jaksanu enää niitä syödä ja lopetin.. NO sit viime viikolla kyllästyin ihan totaalisesti siihen et mun kynnet näytti ihan kaameilta ku ne oli ihan kuivat ja lohkeili ja paukku töissä ihan olemattomiks..


Ostin Kicksistä tämmöset kynnen kovettajan ja kynsiöljyn millä toivon nyt saavani nää kynnet pysyy vähän parempina. Jos tää ei nyt onnistu ku laitan monii aineita kynsii ja jatkoin nyt niitten pillereittenki syömistä ni sit saan mennä ottaa tekokynnet takas! Noit laitan joka toinen päivä oikeestaa tai tota öljyy tulee kyll laitettuu joka päivä.. NI saas nähä onnistuuko tällä kertaa paremmalla menestyksellä.. :)


Sit oon ostellu muutamii uusii kynsilakkoiki täs lähipäivinä. Tost Mavalan Samoa lakasta tuli heti mun ihan lemppari!! Oon ettiny täydellistä corallin väristä lakkaa kesäks ja toi alkaa olla aika lähellä!! :)

Oon tänää siivoillu ja tehny invistä mun vaatekaapissa ja heittäny sen myötä taas kolme kassillista vaatteita odottamaan kirppis reissua.. Nyt on taas kaapeissa tilaa uusille kevät vaatteille, jeee :) Sit koklasin tänää yhtii mun vanhoja lempifarkkuja johon en oo mahtunu varmaa yli kahteen vuoteen mut oon säästäny niitä ku tykkään niist niin kovin, ni nyt sit tänää mä mahduin niihin!!!!!! En voi sanoin kuvailla sitä fiilistä, mut se oli ihan mahtava!! Muistan ku joskus kesällä tungin ne jalkaa sillee et makasin sängyllä ku laitoin niit jalkaa enkä voinu niittenkaa sit yhtään kyykistyy tai muuta, mut nyt ne meni ihan helposti jalkaan <333 aahhh :) ihana fiilis vaa pakko sanoo, ja on ihanaa ku voin taas käyttää niitä, ku ne on must niin kivan näköset :P taidanki laittaa ne heti huomenna :))

Tämmösiä juttuja tänää, nyt nukkumaan ku huomen pitis jaksaa herätä kouluun ja sen jälkeen mennä vielä iltaan töihin. Öitä!

T. Juulia

4 kommenttia:

  1. Apuaaaa ihana toi kalenteri, harmi et Akateemisee on matkaa sellai 100km :D Noh täytyy kattella jos noihin sattuis jossai muual törmää!

    ja tosi kiva toi rannekoru, sellai pelkistetty ja yksinkertanen mihin ei heti kyllästy :)

    VastaaPoista
  2. Ihana toi sormus. :) Missä muuten oot töissä, tai siis mitä teet työkses?

    VastaaPoista
  3. Snön korut on tosi kivoja! Mä sain ylppärilahjaks yhden ihanan rannekorun. Ne on jotenki ajattoman tyylikkäitä :) Ja mun mielestä laatukin on hyvä!

    Sul on muuten tosi kiva blogi! Sait vakkarilukijan! :)

    -Minttu

    VastaaPoista
  4. Anne-Mari, voi ei :s no ehkä niitä on jossai muuallaki, luulis et vaik suomalaises vois olla? :) mut toi on musta tosi kätsy ja sit siin on semmonen hyvä paperi mihin on kiva kirjottaa. Ku se on mulle kans tosi tärkeetä, ettei oo mitäää rumaa keltast mist menee kaikki tussit heti läpi :D

    Jasmine, oi kiitos :) Oon Gina tricotissa töissä :)

    Anonyymi, Minttu, siihen mä kans nyt pyrin et ostaisin just ajattomii ja tyylikkäitä ja tää on kyll semmonen :) Snöllä oli pari muutakin tosi kivaa mitkä meinasin ostaa mut sit en ainakaa viel, voi olla et täytyy käydä viel hakee :P Joo kyll täytyy sanoo et on hyvin kestäny, ku just joutunu töissä ihan koetukselle :D Oi kiitos, kiva kiva kiva<3

    VastaaPoista