6. tammikuuta 2011

koti päivä

Heipsuli vei,

Mä oon viettäny tänään lepposta koti päivää, ja vaikka oon ollu vaan kotona on mulla ollu silti paljon suunnitelmia tälle päivälle mitä ois pitäny ehtii tehä. No niistä asioista 2/5 sain ihan tehtyäkin :D
On ollu vähän nuhanen olo täs päivän mitaa koko aja vaan enemmän joten siks en oo oikee jaksanu kauheesti rehkiä. Ku olin suunnitellu tälle päivälle vähän siivousta ja vaatekaappin inventaariota+kirppiskamojen laittamista, mut ne jäi nyt sit kokonaan viikonlopulle, mutta näitä juttuja tänään sain kuitenki aikaseks:

  • nimittäin leipomista.. 

Tein kääretorttua veljen toivomuksesta ja hyvää tuli! Mun piti leipoo viel suklaamuffinssei, ku niit mun ite teki mieli enemmän, mut en sit enää jaksanu ja telkkari voitti..



Siis ton tekeminen oli niin helppoa ja vaivatonta että! tuli valmiiks tosi nopeesti :) ( sori noi huonot kuvat, ku ottelin niitä siinä väleissä nopeesti ainaku muistin, ni en sit pahemmin katellu et minkä laatusii niist tuli, ja ei oikeen kauheen hyviä :D)
  • Sit sain vihdoin aikaseks ommeltua napit ja napinlävet mun yhteen tekemääni takkiin.

Yks toinen takki viel venailee et pääsis samaan käsittelyyn ja tarkotus oiski jos saisin sen viikonloppuna tehtyä ni sais tohon mun ulkopukeutumiseen kans vähän vaihtelua välillä C:


Tämmönen päivä ollu siis tänään, ihan mukavaa vaihteluu välillä olla vaan himassa ja tehä koti juttuja.. :) Kaikist parast on juts se et saa vaa olla verkkareissa ja ihan ilman meikkii eikä hiuksistakaa tartte välittää yhtään, virkistävää vaikka laittautumisesta ja semmosesta paljon tykkäänki :)

Mites teillä on loppiaista vietetty?

Huomenna taas sitten töihin ja huitelemaan muita asioita kans, et siihen se sitte loppuki :D Mut eipä tuo haittaa, tykkään et mull on paljon tekemistä ja tylsistyn tosi helposti jos ei oo jotain suunnitelmii melkeen kokoaikaa..
Toivon vaa syvästi etten tulis enempää kipeeks ku mitä tää nuha nyt vaa on...

Nii ja muuten et jeee sain blogilistan taas toimimaan, ni nyt pitis näitten mun juttujen sinnekki päivittyä :) Ja innostuin kans tost bloglovinist aika huolel tänää ku sitä selailin! Se on must jotenki paljon kätsympi ku toi blogilista.. ku se aina välillä tollee flippailee :s No mut joo nyt pitis toimia kaikkii jutut taas :)

-Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti