9. tammikuuta 2011

i hope and promise

Oon miettiny jo vähän aikaa et pitiskö tehä nyt jotain oikee kunnon uudes vuoden lupauksia, semmosii lupauksii et ei saa vaik tehä jotain, esim. shoppailu kielto tai liikuntaa 5 kertaa viikossa ymsyms.. Oon melkee aina uv:nä jotain ton tyyppistä luvannu ja ne on onnistunu vähän vaihtelevalla menestyksellä eikä niistä oo loppujen lopuks ollu mitenkään niin kauheen paljoo hyötyä pidemmän päälle.. Ni sit päätin et unohtaisin sen jokavuosi toistuvan karkkilakko yrityksen sun muun ja yrittäisin tänä vuonna kattoo tätä uuden vuoden lupaus juttua vähän eri kantilta.. (ku jotku uv lupauksethan on aina pakko ees jonkilaiset tehä :))


Viime vuos oli kiva, olin ihan onnellinen, mitään suuria suruja ei tapahtunut, mut ei nyt mitään maailman mullistavia onnelisuus juttujakaan ollu, vaan oli aika semmonen miten sen nyt sanois "tavallinen" vuos. Ja ainahan sitä haluis et seuraavasta vuodesta tulis parempi ja mahtavampi ja siihen mä pyrin nyttenkin. Mulla on tulossa viel sillee merkittävä vuos, ku pitis päätttää et mitä mä haluu tehä seuraavaks ku yks koulu on taas käyty ja seuraavaa pitis sit vähän alkaa miettiä..

No mut siis nii en tiiä et onks täällä aikasemmin mitenkää kauheesti tullu ilmi sitä et en oo mikää kauheen itsevarmin ihminen ja oon aika kriittinen ittelleni sekä ulkonäöllisesti että kaikessa muussakin mitä teen. Oon myös kauheen kova suunnittelemaan kaikkiia asioita enkä osaa oikee toimia kauheen spontaanisti jos en oo saanu suunnitella tapahtumia tai muita juttuja muutamia päiviä ennen. Oon myös aikalailla semmonen et ajattelen asiat mielummin järjen kautta, enkä niinkään mee sydämmen mukana, niinku tällee kliseisesti vois sanoo.
Ja nää oon semmosii juttuja mistä haluisin oppii pois ja mitä haluisin kehittää itsessäni jotta tästä 2011 vuodesta vois tulla parempi ku kaikista aikaisemmista vuosista :)


Eli mun toiveita uudelle vuodelle 2011 ois

♥ et oppisin hyväksyy itteni ihan just tämmösenä ku oon ja sen myötä saisin vähän lisää itsevarmuutta ja -luottamusta.


♥ et oppisin ettei kaiken tarttee olla aina täydellistä ja et osaisin antaa sit sen myötä ittelleni anteeks epätäydellisyyteni.


♥ et saisin itteeni jostain vähän lisää sponttaaniutta.
♥ haluisin myös syvästi oppia menemään enemmän sydämmen mukana, eikä aina ajattelee asioita niin järjellä ku mä yleensä teen.
Nää oli nyt sit näitä syvällisempiä uudenvuoden, ehkä enemmän, toivomuksia ku mitään lupauksia, koska en mä voi tietää et tuleeks noi toteutumaan, koska niitä ei oikee voi päättää samalla tavalla ku joitain aineellisia lupauksia. Tulee olee tietenki hankalaa, koska tossa on tosi monta juttua eikä noi hetkessä tapahdu ja osa on ihan mun luonteenpiirteelle ominaisia joten voi olla ettei niistä eroon pääsekkään, mutta lupaan yrittää kehittää niitä parempaan suuntaan :)

Oli mull mielessä myös yks vähän enemmän aineelliinen lupaus tälle vuodelle.

♥ yritän olla ostamatta rihkama koruja. Niitten sijasta ostan sitten vaikka vähän kalliimpia hyviä koruja jotka onki sitten vähän pitkä ikäisempiä, koska oon totaalisen kyllästyny siihen et jo muutaman käyttökerran jälkee halppiskorut menee huonoon kuntoon :s eli yritän panostaa parempiin koruihin rihkaman sijasta.


Täst postauksest tulikin nyt aika tosi henkilökohtanen, et vähän jännittää julkasta tätä, mut jotenki haluun kuitenki nää sanat ja nää toivomukset johonki ikuistaa et voin sit miettiä ens vuoden alussa et toteutuks nää.. Ku usein kaikki uv:n lupaukset ja muut toiveet tulevalle vuodelle unohtuu aika nopeesti, ni nyt tää on mustaa valkosella, ni ei ainakaa unohdu.


Mitäs toiveita tai lupauksia te ootte ittellenne asettanu tälle vuodelle? :)

<3 Juulia

10 kommenttia:

  1. hyviä uv-lupauksia! :> ite en kauheesti jaksanu mitää kummempii lupailla, paitsi et jos kirjotukset menee hyvin ja onnistun säästää rahaa tarpeeks ni käyn jossai vaihees ostaa Louis Vuitton laukun :D

    VastaaPoista
  2. oot tosi tutun näkönen mutten kuollaksi keksi missä olen sut nähnyt! Voitko paljastaa missä asut? :)
    Ja sun blogi on aivan ihana! lukijaksi liityin myös :)

    VastaaPoista
  3. Anne-Mari, no mutta tommoset lupaukset tai vähän ehkä enemmän tavottelut on kans tosi hyviä! Jos onnistuu jossain hyvin ni pitäähän itteään vähän palkita ja jos on palkinnon viel etukäteen päättäny ni sithän sitä vaa enemmän tekee töitä saavuttaakseen sen :)))

    keijju, haha :) Asun Itä-Helsingissä vartiokylässä :) toivottavasti tosta on apua koska toi on aina niin ärsytävää ku ei muista missä on jonkun nähnyt :D kiitos tosi paljon ja tervetuloa :)

    VastaaPoista
  4. okei tuskin sitten missään ainakaan kunnolla nähty, mutta mahdollisesti joskus mun helsinki visiiteillä nähnyt sut jossain ja kiinnittänyt huomiota :D

    VastaaPoista
  5. okei :D mut aika jännä juttu :))

    VastaaPoista
  6. voi sulla on ihana tää blogi :) ! <3

    VastaaPoista
  7. ..terkuin nomoreinvisible-laura, joka kirjoitti edellisen kommentin (ja tän kans:D) väärällä tunnuksella :D

    VastaaPoista
  8. oi kiittii tosi paljon :))) <3 Muistaks mua (tai tunnnistaks) Merin juhlista, juteltiin? :))

    VastaaPoista
  9. muistan kyllä, olin vaan ite sattuneesta syystä vähän huonotuulinen sinä iltana, emmä normaalisti itke 24/7 tai kiukuttele kimmolle omiani, et toivottavasti en ihan hirveetä kuvaa itestäni antanu ;)

    <3

    VastaaPoista
  10. joo no kyllähän sen hei ymmärtää! Ja et todellakaan antanu minkäänlaista huonoa kuvaa!! Vaa just symppikselta vaikutit, niinku blogistasikin olin saman kuvan saanut :))) <3 En ehkä ittekkää ihan parhaimmillani ollu ja toivottavasti en mitenkää pelästyttäny tai mitää ku sillee yhtäkkii tulin vaa höpisee :D

    VastaaPoista