23. tammikuuta 2011

STYLE

Moikka!

Mun viikonloppun onki kulunu tosi tiiviisti noitten karsinta kisojen ennakkotehtävien parissa, ni siks en oo ehtiny tännekkää tulla yhtään päivittelee :/ Ollu aika rankkaa kyll nyt viime päivät pakko myöntää, ehkä kaikist rankinta täst tekee se et kelailee noit ompelujuttuja ja kisajuttuja koko ajan vaik ei niitä tekiskää.. Ku niit ei oikee millää saa pois mielestä. :/Paitsi leffalla! :D Käytii eilen sit mun piristykseks ja sit et saisin ajatuksii vähän muualle ni meijän perheen tyttöjen kaa + yks vahvistus, ni kattomassa toi Saman katon alla -leffa. Musta se oli oikein mukava leffa, mä rakastan suunnattomasti tommosia romanttisia komedioita ja se toimi oikein hyvin tommosena aivot narikkaan hetkenä :) Ehkä ainoot 2h millon en ajatellu koko kisoja yhtään, varmaan johonki viikkoon! :)

Mut hei kattokaas mikä mulle tuli tossa viime viikonlopulla!!!





Toi on niin ihana kirja! Rakastan Laurenin tyylii ihan sikana, ja tuol on kyll tosi kivoja juttuja :) Kaikist eniten oon saanu inspistä tietenki Laurenin asuista, muutama mekko ja hame aion ittelleni tehä ton kirjan inspiraationa :P Voin yrittää tehä tosta jotain isompaaki postausta, mut tulin vaa nyt sniik piikkinä vähän tota näyttelee.

Mulla ois huomenna sit 7 lähtö junalla Jyväskylään, sinne MM-karsintoihin mistä tossa vähän alempana postauksessa selitin. Et nyt saa sit niitä peukkuja pitää pystyssä, et hyvin menis.. Fiilikset on nyt semi sekavat, ahistuksen ja jännityksen ja sen ettei sitä oikee viel tajuu, värittämänä.. No katotaas miten käy, toivottavasti sainsin tehtyy sen työn kuitenki sillee et oisin ite siihen ees jotenki tyytyväinen, ja et saisin sen valmiiks ja muuta. Ku sit jos siinä on pystyny tekee parhaansa ja hävii ni sit sitä ei voi niin paljoo oikee surkutella, mut sit jos on ite itteenki pettyny ja tietäis et ois psytyny tekee paremman, ni sit se harmittaa kyllä. NO will see :)

Mä palailen linjoille sit ku oon sieltä kotiutunu eli siis keskiviikkona luultavammin :)

T.Juulia

2 kommenttia:

  1. Onnee karsintoihin! :)

    Kävin tänää just kattoo sen Saman katon alla -leffan, oli tosi hyvä kyl! Ja toi Laurenin kirja on saatava :P

    VastaaPoista
  2. kiitos :))

    Joo mustaki se oli ihana se leffa! rakastan tommosii romanttisii komedioita :P Suosittelen tota style kirjaa lämpimästi! Se on ihana :)) Oon saanu tosi paljon inspiraatioo siitä.

    VastaaPoista