1. tammikuuta 2011

vuoden 2010 asut

Niinku eilen sanoin ni aattelin tehä tämmösen vuoden asut postauiksen. Tiiän ettei tää oo mitenkää tosi omaperästä ja näitä näkee monissa blogeissa, mut mun mielestä näissä näkee kivasti tota omaa tyyliään, et onko jotain tiettyjä juttuja mitä aina laittaa päälle ja et onko tyyli jotenki kehittynytai muutunu vuoden aikana, tai tässä mun tapauksessa tän puolen vuoden aikana mitä oon tätä blogia pitäny.



Ja huomasinki just että 29 asua ei oo ollenkaa, hyppäsin sen yli sitten :D aattelinki et ei tää voinu mennä ihan täydellisesti..

Mut näitä kollaaseja tuli yllättävän monta, aattelin jotenki et mull tulee tyylii vaa jtn kaks. Mut ihan hyvä et niit tuliki vähän enemmän. Näist näkee selvästi, ettei talvella oo tullu niin paljoo asuja ja kuvailtuu tuli kyll ihan kauhee ikävä kesää ku katteli noit kuvii <3 no eiköhän se kohta tule :)

Mut en kyll täs nyt mitenkää huomannu mitää erityistä tyylin muuttumista tai muuta, etku tietenki toi vuoden ajan vaihtuminen vaikuttaa merkittävästi asuihin aina. Mut oon huomannu nyt tän blogin pitämisen aikana ruvennu viel enemmän kiiinnittää huomiota siihen mitä laitan päälle, just sen takii et on kiva tänne laitella svähän semmosii enemmän mietittyjä asujakin välillä. Mut siis oon todella ilonen et oon tän blogin kesällä alottanu ja jatkan innolla sitä myös tänä vuonna :) Toivottavasti ootte tykänny viime vuoden antimista ja jatkatte mun kaa tän kehittämistä vielä tänä 2011 vuonna :))))

Mut mistäs asusta tykkäätte eniten tän vuoden asuista? 

Mun lemmpareimmat on ehkäpä 2., 11. ja 23 :)

Terkuin Juulia

4 kommenttia:

  1. 18, 20, 21 ja 31 mun mielestä parhaat! :)

    PS: Missä 13-16? : D

    VastaaPoista
  2. NOnni nyt pitis olla kaikki asukollaasit paikallaan :D Hyvä ku sanoit en ois ees varmaa huomannu niiden puuttumista. Hankalaa tommonen nunerointi systeemi :)
    Joo toi 18 oli kans viel yks mun suosikeista :))

    VastaaPoista
  3. apua, en osaa päättää:> kaikki tosi kivoja!

    VastaaPoista