18. tammikuuta 2011

Inspis hukassa...

Moikka!

Mua inhottaa suuresti toi tän hetkinen ilma tuolla ulkona.. Se vie kaiken mehun ja energian ittestään ja ainakin mulla laittaa pukeutumis inspiksen ihan nollille... Märkää, loskaa, vettä, synkkää.. Not so nice.. Tiiän ettei valittaminen sitä mitenkään paranna mut onhan toi aika inhottavaa. Suurimmaksi osaksi ton kelin takia mulla on inspiraatiota tosi vähän, tai oikeestaan tähän keliin on ispistä tosi vähän, mut kevät/kesä pukeutumiseen sitäkin enemmän! Ootan kevättä niin innolla! Se on mun lempi vuoden aika pukeutumisen kannalta, ja kesä on sit muuten lemppari :) Toivottavasti tulis kiva kevät, et ois paljon semmosii aurinkoisii kelei sillee joku +15 - +17 asteisii, ku sillon voi pukeutuu kaikist kivoite. Voi käyttää hameita, mekkoja ja shortseja, mut sit voi käyttää myös ohuita takkeja, jakkuja ja neuleita. Ootan tota niin paljon, toivottavasti aika menis nopeesti ja olis jo kohta tää talvi ohi :) No onneks saan pienen varas lähdön siihen ku pääsen tossa helmikuussa sinne Pariisiin, toivottavasti siellä olis kivat ilmat! :)

En oo saanu viime päivinä asuja kuvattua eikä niissä nyt oikeestaa oo ees ollu kauheesti mitään kuvattavaa, mut mull on yks asu ollu jemmassa koneella ja laitan sen nyt tähän kuvitukseks.

Toppi+legginsit+neule - Gina tricot, saappaat - Bianco

Tän näkösenä olin yks päivä töissä tossa muutama viikko sitten.


Ton topin oon ostanu joskus kauan kauan aikaa sit Ginasta ja se on ihme kyllä vieläki semmonen et käytän sitä aina välillä. Se ei oo oikeestaan koskaan ollu missään mega suuressa käytössä ja ehkä sen takia onki säilyny näin kauan un vaatekaapissa vaikka on tässä välissä monia tyhjennyksiä siellä tehty..


Tossa esittelyssä vielä noi mun leggarit, mitkä ostin joku muutama viikko sitten, enkä oo tainnu niitä täällä esitellä. Ne on tommoset biker malliset joissa on sit tommosii mustia kiviä noissa saumojen ylä puolella. Tykkään noista tosi paljon, ku mulla ei ollukkaan mitään ihan normi mustista poikkeavia leggareita ni nyt on kiva ku on yhet tommoset vähän spessummatki. :)

Mitäs tykkäätte asusta? Vaikuttaaks teihin samalla tavalla toi sää pukeutumis inspiraatioon? Ja onsk vinkkei miten sen ispiksen vois jostain saada takas? :D

Love, Juulia

6 kommenttia:

  1. Just tämmösiä kuvia rakastan ihan ylipaljon! ihania tällaset postaukset. mun toive olis että tällasia tulis lisää:)

    VastaaPoista
  2. Kiva ku tykkäät! :) Noita piti tulla enemmän tohon mut osa muuttu aika huonolaatusiks tossa ni en viitiny sit laittaa.. Eiköhän tuo toive toteudu :P

    VastaaPoista
  3. No todellakin surkeet kelit aiheuttaa sen, ettei jaksa satsata pukeutumiseen hirveesti. Ja just esim loskakelit, mua ärsyttää ne ihan sikana, kun ei voi laittaa mitään kivoja kenkiä jalkaa koska en tietenkään haluu pilata niitä missään loskamössössä rämpiessä... plääh!

    Mut toi on kyl tosi kiva asu ! :)
    Mulla on ikävä Gina Tricotia...

    Täällä Saksassa on ollu nyt sellasta +10 asteen kieppeillä, viime viikko ja tää viikko! on kyl tosi mukavaa :) varsinki ku on tottunu siihen suomalaiseen tammikuun keliin... Niin tää on kyllä luksusta! Tääl on jo kevät! Tammikuussa! Eli kyl se sinnekki tulee kohta... :)

    -Minttu

    VastaaPoista
  4. Joo muaki ärsyttää kaikist eniten just se et ei voi käyttää mitään kivoja, esim nahkasii kenkii ku ne menee ihan pilalle tommosessa märässä :s Sit voi miettii et Suomessa on tosi paljon tommosii kelejä, et harvemmin on ihan kuivaa, ni paljon tulee käytettyy niitä "parempia" kenkiä ku niit tulle aina säästeltyy :D

    Kiitos paljon :) Sinne Saksaanhan just avattiin kait muutama Gina? Mut ne taitaa sit olla jossain muualla päin missä sä asut :/

    Oi toi alkais kuulostaa jo aika täydelliselta! Halusin vaan niin et noi lumet sulais ja et ois kuivaa, ni vois alkaa korollisii kenkiiki käyttää enemmän :) Ku nyt jos laittaa korot jalkaa ni näyttää lähinnä vaa urpolta ku liukastelee menemään :D ( tai ainaki mä, ku oon niin hyvä liukastuu :D)

    VastaaPoista
  5. You look lovely!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Thansk a lot! :)

    You are the first foreing reader who comments to my blog. Jeij! :D
    Your blog seems very nice also :)) You have great style!

    VastaaPoista