5. tammikuuta 2011

Headband

Mooi!

Ei tullu siitä eilisestä kuvailu yrityksestä mitään, koska heräsin aamulla klo:13.50 siihen että kaveri soittaa et miks en oo soittanu sille... Eli mun ois pitäny olla jo tohon aikaa menossa kaupunkii ja olin sitä ennen suunnitellu kuvailevani vähän aamutoimia sun muuta.. Mut univelat voitti ilmeisesti :D
No siis munhan piti käydä hakemassa kaupungista mun ajokortti, ku se on pitäny niin onta kertaa hakea, et nyt päätin sit rykästä, et käyn sen hakemassa. No seikkailin Aleksis Kiven kadulle ties mistä kautta ( en siis oo millään lailla hyvä kulkemaan kaupungissa..) todetakseni paikanpäällä että se oli menny vartti sit kiinni :s Voitte vaa hyvin kuvitellla kuinka ärsytti!! :D
No ei sille voinu mitää lähin sit tänää uuestaa poikaystävän kaa käymää siellä ja saatii molemmat nyt sitte ne viralliset väliaikaset ajokortit :)
Sit ku kerran kaupunkii asti oli tullu taas mentyä ni pitihän sitä muutama kauppakin kiertää :) Mua ei kyll nyt taas yhtään natsaa noi alennus myynnit... Niinku oon ennenki tääl sanonu ni en osaa yhtää löytää mitää kivaa aleista :s Must on tosi ihailtavaa se et jotku tekee mitä parhaimpia löytöjä alesta ja saa ihania tavaroita ja vaatteita huippu halvalla, mut mä en vaa jotenki osaa.. ketuttaa...:D No ostelen sit vaa normi hintasia tuotteita, mut ei sekää haittaa kunhan ne on mieluisia. Ku must ei oo mitää järkee ostaa jotain tuotettaa vaa sen takii et se on ihan tosi halpa, mielummin sit ostaa vaikka vähän kalliimmalla semmosen jutun mitä ihan oikeesti tosi paljon haluaa :)
Ja en mä nyt ihan niin kiltti ollu etten ois ostanu mitään ku kerta kaupunkiin asti menin vaa eilen lähti mukaa uus iiiiiiiiiiihana kalenteri ja tänää parit uudet korut, mut niistä laitan kuvia ku saan niitä valosan aikaan otettua :)

Oon menny eilisen ja tän päivän samoissa vaatteissa, mikä on aika ennen kuulumatonta. En yleensä tykkää ihan samassa asukokonaisuudessa olla montaa päivää, vaa on sit kiva ainaki vaihtaa asusteita. Mut tää oli jotenki niin mukava ja helppo asu et muakaan ei haitannu mennä tällä kaks kertaa putkeen :)


Ja panta päässä mennään jo kolmatta päivää. En oo hurahtanu yhtään en... En oo muistanukkaa kuinka kätevä toi panta onkaa ku hiukset ei tuu yhtää silmille, eikä lennä tuulessakaa naaman eteen tai mutta, kätsyy!! :)
pusero - Zara, panta+leggarit - Gina tricot, laukku+kello - Guess, kengät - Bianco

Yritän jotenki hienosti esitellä tässä kuvassa tota mun uutta viikonloppuna ostettua paitaa..Mut siis toi on ihan sairaan mukava, tommonen perus löllö pusero tosi pehmeellä matskulla= pakko rakastaa. Luulin kaupassa tota ostaessani et toi oli musta mut ku ulkona katoin ni ei se ihan musta tainnukkaa olla vaa joku tumman sinisen ja tumman harmaan väliltä, mut haittaneekos tuo.


Mietin just eile et tarttisin jonku semmosen ihanan pirteen värisen laukun millä saisin just jotain tämmösiä vähän tylsiä mustia asuja piristettyy kivasti.. Semmonen hankinta listalle siis :) Ulkovaatteista en viitti ottaa joka kerta kuvaa ku nyt on menty ihan samalla, ruskea parkatakki + jonkun värinen kauluri - linjalla. Ku toi mun ulkopukeutuminen on säistä johtuen ollu hieman mielikuvituksetonta, mutta toivon että saisin noi mun pari takkia valmiiks nyt tässä loppuviikon aikana ni pääsisin niitä kans käyttämään :)


Tykkään tosta pannasta kyll vaikka onhan se päässä vähän semmonen Blair Waldorf olo :D

Mitäs te tykkäätte tosta mun pannasta tai pannoista yleensä? Entä muuten koko asusta? :))

Huomiseks ei tällähetkellä ainakaa oo mitään kummempia suunnitelmia, joten yritän viettää vähän koti päivää, ku kaupat on kuitenki kiinni ni ei pääse minkää tekosyyn lomassa sinnekkää käymään :D Ni yritän otella vähän kuvia, jos muistan ja saan mitään kivoja otettua :)

T:Juulia

4 kommenttia:

  1. Aivan ihana kaulanlämmitysasia! Ja paitakin on ihana yksinkertaisuudessaan!

    VastaaPoista
  2. joo toi kauluri on munki ihan lemppari! :)) Kiitos paljon :>

    VastaaPoista
  3. yksinkertaisuudessaan niin ihana toi paita!:> ite tykkään pannoista paljon ja niitä kaapistani löytyykin monia, monia. Mutta mun ongelma on mun pää:D, jo vähän aikaisen käytön jälkeen alkaa päätä särkeä... joko pään muodossa vika tai sitte oon onnistunu ostamaan huonon mallisia:>

    VastaaPoista
  4. kiitti, nii se on mustaki just sen yksinkertasuudensa takiia ehkä ihan lemppari :) Oon tosta pannasta ihan hullaantunu ni munki pitis ehkä alkaa hamstraa niitä vähän lisää, ku noilla saa aika kivasti asua muutettua. Mulla on joidenki pantojen kanssa sama ongelma ja se on ihan kauheeta! Joten oon sitä mieltä että se johtuu pannasta ei päästä :D

    VastaaPoista