20. tammikuuta 2011

You’ll always be my hero, even though you lost your mind.

Mooi!

Tää on menny taas tämmöseks tää mun arki, et oon jostai kasist neljää aina koulul, ku oon siel teen töitä iha viimest päivää. Ku lähen koulust tuun kotii ja mull on luultavasti viel jotain ompelu juttuja mitä en koulus jaksanu kaikkee tehä, tai jos ei oo ihan konkreettisesti mitää tehtävää, ni sit mietin seuraavia välivaiheita sun muita koulujuttuja. Lopulta oon illal jo joskus kasin aikaa jo ihan väsyny, sit yritän katella jotain ohjelmii et saisin ajatuksii vähän pois noista kisa tehtävistä sun muista jutuista mitä koulussa väännän ja se yleensä hetkeks onnistuuki. Sit se nukkumaan meno yleensä kuitenki aina venyy johonki 11-12 välille, ja sit aamulla taas vähän seittemän jälkeen hereille.. Ja kierre jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...


No joo ei se nyt ihan noin ankeeta oo, mut kyll vähän siltä nyt tuntuu et elämä pyörii aika hyvin ton kisa tehtävän harjottelun ympärillä, mut kai se nyt vähän saa pyöriäkki.. Ku kuitenki ma on jo h-hetki, eikä tätä oo nyt niin kauaa ees kestäny, ku vastahan se loma oli..


Must on jotenki toisaalts kauheen huojentavaa et ne karsinnat on jo kohta ku ei jotenki jaksais enää jännittää ja venailla sitä ja muuta, mut tietenki toisaalt ahistaa ja jännitää ja on semmonen olo et ei haluisin vielä vähän pidempään harjotella yms.. Vähän kaksjakostahan tää on, no mut mulle on kauheen tärkeetä et saan nyt sit tietää aika pian että pääsenkö sinne MM-kisoihin vai en ku se kuitenki määrittelee aika paljon mun loppu kevättä ja ens syksyä.. Saas nähdä miten käy :)


Mut niin sainhan mä tänää otettuu jonkinäköset asukuvatki, ku mulla oli omasta mielestä ihan mukava asu :) Ainaki jos vertaa siihen minkä näkösii noi asut on muina päivinä tällä viikolla ollu...

toppi - gina tricot, jakku+tuubihuivi - vila, farkut - h&m, takki - vero moda


Onneks ens loppu viikosta hellittää tää stressi vähäsen ni voin panostaa taas tännekki enemmän ja saan toivottavasti otettuu myös vähän parempia kuvia, ku noi peli kuvat.. Ja et saisin vähän muitaki postauksii tänne ku aina vaa tätä asua asun perään :) Mut hei jos teillä on jotain postaustoiveita tai ehotuksii ni ois tosi kiva kuulla, ja sit alku viikon jälkee voisin niitä sit toteutellakki :)

Mitäs mieltä asusta tällä kertaa ootte?

Terkuin, Juulia

3 kommenttia:

  1. Niin kävit koulun kaksoistutkintona? Voisitko tehä opiskeluistas joskus postauksen? :>

    VastaaPoista
  2. Mulle toivepostaus ois ainaki VIELÄKIN enemmän asukuvia :) mä vaan tykkään just tällasista postauksista eniten, että on isoja asukuvia! ne inspiroi muakin tosi paljon!:)

    VastaaPoista
  3. Jasmine, hei toi on hyvä idis! :) Teen siitä postauksen heti kun vaan ehdin, mikä on varmaanki ens viikon loppu puolella.

    Anonyymi, No hyvä että tykkäät, koska näitä on aina kaikista helpoin ja myös tosi mukava tehä :) Ja itte oon ihan samaa mieltä, et tykkään ite kans lukee blogeja joissa on paljon asukuvii, koska ne just paljon issnpiroi :) Hyvä ettette oo ihan kyllästyneitä! :D

    VastaaPoista